Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har i dag haft den udsøgte fornøjelse af Sophie - og selvom hun jo allerede linker til en lang række meget positive anmeldelser herinde - så tænker jeg faktisk, at hun fortjener (mindst) én mere. 

Super nem dialog på WhatsApp - masser af godt humør. Ringer ved ankomst og bliver guidet til DK's nok mest sketchy indgang til en hyggehule ... havde det ikke været for de talrige positive anmeldelser herinde (og Sophies talrige undskyldninger og forsikringer om, at alt er OK), så var jeg vendt om på hælen og gået (også selvom det var højlys dag!). Men der er intet at være bange for ... 

Sophie er som beskrevet talrige gange før en super attraktiv moden kvinde start 40'erne - hun svarer (i min optik) fuldstændigt til billederne! Jeg har haft hænderne om et pænt antal silikonebryster - og jeg kan bare sige, at det er uhyre sjældent, at man får dem i denne her blødhed (og samtidig så sindssygt lækre). Hele seancen var præget af enormt nærvær, intimitet, lækkerhed og gode grin. Sophie leverer en oplevelse, der bare sidder i kroppen længe - her er ingen mekanik. Topkarakterer hele vejen rundt - undtaget for lokationen ;-) Hun er fandme seriøst dejlig - og leverer 100% varen! 

Som andre også har bemærket så betaler det sig nok at være good guy her - så får man max glæde af en glad og udadvendt kvinde. 

Skrevet

Hun er sød og lækker. Savner dengang man kunne få lov at duske hende en hel time for 1000 kr. 

Skrevet
  • Author
Timmer skrev, Lige nu:

Hun er sød og lækker. Savner dengang man kunne få lov at duske hende en hel time for 1000 kr. 

Lyder som et vaskeægte knaldtilbud :D

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.