Hop til indhold

Recommended Posts

  NY thaimassage VED MIDDELFART

 

Et helt ny startet sted. 
Fik en rigtig god 30 min. massage af hvad jeg vil mene er “mutter”.  Der var rigtigt godt og dybtegående som jeg kan lide det. Startede og afsluttede med et bad. Inden jeg kom ud af døren kom en yngre pige hjem. Hun så sød ud og kunne godt overtale mig til massage med mere, så det må prøves en anden gang. 
Pigerne var rigtig søde. 
Stedet er et lille hus på landet og ganske fint. Man kan holde med bilen foran huset bag en stor hæk ganske ugeneret. 
Kommer helt sikkert igen! 


https://annoncelight.dk/showad/349267

Redigeret af Hatmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så af den helt modsatte opfattelse. Alt for dyrt i forhold til hvad man får for pengene. To ældre tanter, der forsøger at få en høj pris for værdiløs massage og sex, der langt fra er pengene værd. Men hvis man er på afvænning, så er det ok..

sted: 6/10

damerne: 5/10

massagen: 4/10

sex: 2/10

kommer igen : ellers tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

har jeg har også besøgt denne modne dame som fortalte at hun lige var blevet 50 år.

hun giver en rigtig god massage med lidt pirring undervejs... 

sluttede af med at slikke / kneppe hende .og jo hun er sku stram... men nu er jeg også ret stor. . hun har nogle fantastiske dejlige bryster. hun er glat og dufter godt.

jeg har været et par gange hos hende ,men hun har været alene hvergang jeg har besøgt hende.

i weekenderne siger hun at de er 2. 

men hun er værd at besøge .en dejlig moden dame lige som jeg kan lide det.... og bryster ...uha..dejlige..og ægte.... og så kan hun Dansk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67

Jeg var på besøg i aftes og det var mutter der lukkede op. Jeg ville gerne have massage og et hj, men hun spurgte om jeg ville have massage og fuld pakke med ung kvinde. Det sagde jeg ja tak til og jeg tog tøjet af og lagde mig på sengen og ind kom en dejlig ung kvinde:). Jeg fik en god gang massage, men kunne godt have tænkt mig lidt pirring af pikken under vejs. Så blev der sagt "vend om" og hun smed tøjet og satte sig op i sengen og fik den godt stiv... Dejligt pige, gode bryster og dejlige runde hofter:) Hun satte sig op og red min pik.. dejligt :) . Dejlig oplevelse, men sengen knirker når der bliver gået til den.. ggg

Kommer helt sikkert igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har sms.og spurt på forskelige ting. og priser og hendes unge hjælper er 29 år skrev hun tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67
stor skrev, for 22 timer siden:

jeg har sms.og spurt på forskelige ting. og priser og hendes unge hjælper er 29 år skrev hun tilbage.

Den unge hjælper taler forøvrigt dansk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver nu på hendes annonce at hun har en ny pige . Er der nogen der ved hvordan hun er og evt aldre . Har nogle prøvet hende. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...