PoulPik 324 Skrevet 6. Februar, 2023 Nogen der har mødt denne pige, det virker lidt for "scam" men det kan jo være man snyder sig selv for en god oplevelse? LINK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 6. Februar, 2023 Mener du "ungtoz2023" fra Snap? Som du gerne vil anmelde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 6. Februar, 2023 luca1234 skrev, for 32 minutter siden: Mener du "ungtoz2023" fra Snap? Som du gerne vil anmelde? Hvordan du får det til at han vil anmelde pigen er mig en gåde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 6. Februar, 2023 luca1234 skrev, for 5 timer siden: Mener du "ungtoz2023" fra Snap? Som du gerne vil anmelde? Prøv at læs mit opslag IGEN, og se om du forstår det anden gang.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 7. Februar, 2023 (edited) PoulPik skrev, for 10 timer siden: læs mit opslag IGEN Gjort og ja, en fejl 40 ved kun at se rubrikken til venstre, beklager: tænker stadig en ordentlig overskrift vil gavne ift dit ønske om svar, men det opdager du jo nok Hvis folk generelt lavede titler med præcist brugte navne, ord, tlfnr, snap-titler osv, er muligheden (trods en ret ny annonce kun 2 uger gammel) nok større for at få svar. Brugbare svar. Ens eget behov. Der er jo et hav, HAV af efterlysninger, der aldrig får svar netop pga dette. Tænker du selv har snappet hende og fået et svar... Redigeret 7. Februar, 2023 af luca1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg