Hop til indhold

Danske Maja

Featured Replies

Skrevet

Ældre billeder? 

Redigeret af smalhans

Skrevet
Stiv finger skrev, den 8.2.2023 at 12:32:

Synd hun skal bruge ældre billeder for og tiltrække folk 

Hej stiv finger. Jeg ved ikke hvor du har fået fra at jeg skulle bruge ældre billeder men jeg kan forsikre dig og alle andre om at mine billeder er under 2 mdr gamle. Ville aldrig bruge gamle billeder. Det er forkert at vildlede folk, jeg er helt ærlig i min tekst om at jeg har en morkrop og hvad min vægt er. Så din påstand holder altså ingen steder.

Hilsen Maja 

Skrevet

Hej 

jeg vil gerne blande mig her så vi kan mane alle de dumme kommentarer til jorden 

De fleste af Majas billeder er fra d. 28/1 hvor jeg deltog med at lave de billeder sammen med Maja 

Så stiv finger drop Allende beskyldninger og kom vidrer i dit liv 

Skrevet

Mayas billeder er alle fra Januar 2023 så de kan næsten ikke være af nyere dato.

Sørgeligt at se en gruppe brugere på EG som udtaler sig om de de defakto ikke ved noget om. Skam jer 

Redigeret af gbcphdk
skrivefejl

Skrevet
gbcphdk skrev, for 22 minutter siden:

Mayas billeder er alle fra Januar 2023 så de kan næsten ikke være af nyere dato.

Sørgeligt at se en gruppe brugere på EG som udtaler sig om de de defakto ikke ved noget om. Skam jer 

DVS -  til dem der ikke kan læse.  Billederne er fra SLUT JANUAR 2023  -  altså knap 1 mdr gammel i skrivende stund.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.