Hop til indhold

Annoncer!!

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes efterhånden kun der er annoncer som man bare kan se ikke er lavet af pigerne selv, og min beslutning er at kan jeg se det så er jeg forbi dem igen, ja så er der ikke mange piger tilbage, men hellere hoppe over de piger der i bund og grund ikke selv ved hvad de har lovet i disse annoncer og egentlig hellere vil være et andet sted…. Er jeg alene om det?

jeg ved faktisk ikke helt om jeg poster dette det rigtige sted? Er det ikke det rigtige sted håber jeg moderator vil flytte det, og så beklager  jeg

Skrevet
Trust-me skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes efterhånden kun der er annoncer som man bare kan se ikke er lavet af pigerne selv, og min beslutning er at kan jeg se det så er jeg forbi dem igen, ja så er der ikke mange piger tilbage, men hellere hoppe over de piger der i bund og grund ikke selv ved hvad de har lovet i disse annoncer og egentlig hellere vil være et andet sted…. Er jeg alene om det?

jeg ved faktisk ikke helt om jeg poster dette det rigtige sted? Er det ikke det rigtige sted håber jeg moderator vil flytte det, og så beklager  jeg

Jeg er til dels enig med dig. Dog er der også nogle imellem hvor de har en ven/kunde til at hjælpe med teksten fordi de ikke kan begå sig skriftligt på dansk eller engelsk. 

Men det er som regel heller ikke der man bliver tilbudt det hele til den halve pris. 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 22 timer siden:

Måske man skal gå ud fra det så er piger som har bagmænd eller bruger en dårlig translate 

Oprindeligt var opslaget postet under thaisektionen. Google Translate fra thailandsk til dansk er ofte ret uforståelig. 

Jeg kender selv et par piger som er helt selvstændige som har fået hjælp til at formulere deres annoncer og har også selv hjulpet et par stykker i tidens løb. 

Det skurer i mine øjne når jeg læser en annonce hvor der skiftes mellem jeg og hun, men det får ikke nødvendigvis mine alarmklokker til at ringe. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.