Hop til indhold

Nita i Ballerup, gennemsnitlig oplevelse.

Featured Replies

Skrevet

Bookede en full pack 30 min. via SMS, hvor der faktisk blev svaret tilbage på dansk (ikke så tit i vore dage)

Nita

Lokationen er glimrende, et klassisk bordel indrettet i en stuelejlighed i et industrikvarter lige uden for Ballerup, tæt på motorvejen. Der kan parkeres direkte ved døren.

Jeg lukkes ind af mutter, der bærer præg af at have været i branchen alt for længe. Stedet signalerer bollefabrik, og hun signalerer indgående at være godt træt af både platugler og pikkemænd, og sikkert alle de udfordringer der følger med jobbet som bordelmutter.

Penge skiftede hænder og jeg blev bedt om at vente på ét af værelserne.

”Nita” er ikke pigen på billederne, men hun er bestemt i samme liga. Så ingen klager herfor. Samme kropsbygning, lidt mørkere i huden, og hvad jeg vil skyde til 28 somre. Og ellers køn, sød og snakkesalig.

Start med massage, der ikke har ret meget med massage at gøre. Der er nærmest tale om kærtegn af ryg og balder, hvilket absolut er dejligt og rart, men massage er det altså ikke. Hurtigt når vi til ”Please turn around” opfordringen, og her må jeg igen erkende at stedet befinder sig på et gennemsnitligt niveau.

Økoblæs koster ekstra, får jeg at vide. Yea right. Jeg forsøger efter bedste evne og uden at ødelægge den gode stemning at forklare, at standarden i DK for en full pack til 1000 dask plejer at indbefatte blæs uden og sex selvfølgelig med. Uden resultat. Herefter fulgte en gennemsnitlig blæser, hvor jeg ikke orkede at spørge om lov til at hilse på lille-missen , tænker det også koster ekstra her i butikken.

Selve akten trækker dog op i regnskabet, hun er tilpas stram og tager imod uden indvendinger. Og så er hun særdeles køn og fræk at kigge på når hun tages i missionær.         

Da det var overstået var det hurtigt op på knæ.. aftørring, tøj på og farvel og tobak, og 17 min efter stod jeg igen ude i lyset og den friske luft.

Altid spændende at prøve et nyt sted, men her tror jeg ikke at vender tilbage.

- Strejferen -   

Redigeret af Strejferen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.