Hop til indhold
Videografen

Filippa. Nogen der ved noget?

Recommended Posts

Jeg har haft et par gode oplevelser med danske Filippa og vil virkelig gerne møde hende igen, så nu blev jeg nødt til at oprette en profil for at stille spørgsmålet.

Jeg kan se hun har været aktiv i december, men har ikke set hende siden.

Er der nogen der ved noget om hende?

Alternativt. Findes der et godt alternativ, som også er en ung, slank, smuk, dansk pige med god service og en dejligt attitude?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Videografen skrev, for 1 time siden:

Alternativt. Findes der et godt alternativ, som også er en ung, slank, smuk, dansk pige med god service og en dejligt attitude?

Jeg leder også. *SUK*

Danske unge  blondine, Sigga, holder også pause ( Er pludselig ikke at finde) hos Pussygalores på Frederiksberg/Østerbro og stedet siger blot: "Vi ved intet om pigerne. De melder selv ind når de vil have en vagt"..og der står ikke "pause" under pigens profil.

Ærgeligt at det er så svært at finde piger som Sigga og Filippa i branchen.

Måske ændrer det sig når vejret tillader at foråret er på vej eller efter sommeren, hvor der nogle gange før har været piger som ønsker at supplere deres konto, netop dukker op på vagtplanen for at se om det er noget for dem ?

Nu må vi se. Vinteren har godt nok været lang og hård.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ChristianX

Det er lidt for meget ynk og klynk, PPD,  og det gider kvinder ikke at høre på. Fantastiske Filippa var aktiv i mange år. Nu er det slut.
Filippa laver aftaler med dem hun kender godt. Det samme  gjorde  “Laura” , da hun “stoppede”. Find en ny favorit. Der er mange andre dejlige kvinder derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...syntes det er svært at finde nye favoritter når mange af de nystartede  piger er 27-30+ år og ofte lidt for rutinerede til mig..

Jeg ved ikke om jeg klynker, jeg sætter bare ord på det mange tænker.

Men hvis Filippa "stadig laver aftaler", som du skriver , så kan du jo skrive en PM til trådstarter med info ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ChristianX

Filippa skriver til dem hun vil lave aftaler med. Det er ikke noget jeg blander mig i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ChristianX har ret i at flere af de mest populære danske piger, der beslutter sig for at gå ud af branchen, laver en stille tilbagetrækning med enkelte faste

gæster. Som de så mødes med diskret og privat. Og jeg tror det er de gæster, der vedholdende og loyalt har besøgt dem i deres aktive glædespigetid. 

Enkelte gange popper pigerne så op med annonce. Måske for spændingens skyld. Måske for at lave en mindre opjustering af faste gæster. Smart og såre forståeligt.

Redigeret af BGI
stavekontrol

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hende skrev jeg mange beskeder til uden at få svar tilbage. Noget jeg ellers oplever meget sjældent. Men godt at høre hun "lever" endnu og giver nydelse til nogle få heldige brødre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ChristianX skrev, den 5.2.2023 at 22:57:

Filippa laver aftaler med dem hun kender godt.

Wasted Youth skrev, for 18 timer siden:

Filippa har sine faste og annoncerer derfor ikke længere, så tror desværre ikke du skal regne med noget.

Er der noget vi ved, eller noget vi har læst og videreformidler?

Jeg har selv besøgt flere gange og tænker over hvor mange gange der så skal til før man er "en af de faste".

gamlingen skrev, den 5.2.2023 at 21:15:

Kan det være hende der har en profil på DKwebcam - Der er i hvert fald en Filippa - dansk 28 år 165 cm 55 kg

Nej det er ikke hende. Filippa er højere, yngre og blond.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...