Hop til indhold

Recommended Posts

Det link Du viser omtaler hendes spanskrørsterapi - og helt tilbage i 2017 havde jeg mange besøg med 100 slag hver gang - og jeg syntes det var en fremragende oplevelse hver gang. Et af billederne på min profil (om mig) - gæt hvilket af billederne viser et flot resultat. Hun kan slå virkelig hårdt på den HELT RIGTIGE måde så smerten fordeles ensartet over et stort areal. Er der mon smerte ? Tjaehhhh.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt hende kort efter mit indlæg. Desværre en træls oplevelse. Hun virkede skæv og/eller fuld og var i det hele taget meget fraværende. 
 

Kommer ikke tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en ny omgang spanskrørsterapi på 100 slag midt i juli 2023 - og på mig virkede Lady Laura meget nærværende og målbevidst - intet problem. På min profil i folderen Under Mig viser det lyse billede resultatet med perfekt vandrette og parallelle slag - fremragende dominans efter min mening.

IMG_0437.JPG

Redigeret af bundetogstribet
Et billede er vedlagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...