Hop til indhold

Jasmin Aalborg C , fantastisk massage

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/357981Havde egt besluttet mig for en gang massage og afslutning og faldt over denne annonce og fik hurtigt svar og aftalte en tid. 

Da jeg mødte hende i døren var jeg ikke i tvivl om at jeg måtte opgradere, da hun passede med billederne og mere til. Virkelig lækker.  Så bestilte en B2B med HJ i 30 min ti 800

Massage og B2B var begge 10 taller  og afslutning ligeså. Hvorefter jeg fik mere massage til UG og lidt over tid.

Alt i alt en rigtig god oplevelse med en smaddersød pige. (ved ikke om hun tilbyder fuld pakke, men fik oplyst menu med kombinationer af tid, BJ/HJ/B2B )

Skrevet
Rasp skrev, for 18 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/357981Havde egt besluttet mig for en gang massage og afslutning og faldt over denne annonce og fik hurtigt svar og aftalte en tid. 

Da jeg mødte hende i døren var jeg ikke i tvivl om at jeg måtte opgradere, da hun passede med billederne og mere til. Virkelig lækker.  Så bestilte en B2B med HJ i 30 min ti 800

Massage og B2B var begge 10 taller  og afslutning ligeså. Hvorefter jeg fik mere massage til UG og lidt over tid.

Alt i alt en rigtig god oplevelse med en smaddersød pige. (ved ikke om hun tilbyder fuld pakke, men fik oplyst menu med kombinationer af tid, BJ/HJ/B2B )

Jeg kan kun give dig ret, hun gør det godt. Der ud over kan jeg oplyse dig/jer om at hun tilbyder FP.

Skrevet

Er der masser af pirring. 

Skrevet

Nogen der kan byde ind med hvor i byen hun holder til uden at afsløre adressen?

Skrevet

Kig på annoncen. Der står et telefonnr som du kan søge på eller ringe til. Måske dukker stedet op.

Redigeret af Suppegryde

Skrevet

Suppegryde, tlf nummeret er til Frederikshavn?

Skrevet
Normal skrev, for 53 minutter siden:

Suppegryde, tlf nummeret er til Frederikshavn?

Hvad har det med sagen at gøre?

Det er ikke altid at krak.dk har svaret. 118.dk er bedre. Du kan også prøve at søge på Google.

Skrevet
Suppegryde skrev, for 8 timer siden:

Kig på annoncen. Der står et telefonnr som du kan søge på eller ringe til. Måske dukker stedet op.

Er det virkelig rigtigt?

Så behøver vi jo næsten ikke Forum længere til at dele information og oplevelser:lol:

Skrevet
Stokie skrev, for 7 timer siden:

Er det virkelig rigtigt?

Så behøver vi jo næsten ikke Forum længere til at dele information og oplevelser:lol:

Det er faktisk rigtigt. Lige præcis denne oplysning kan man selv finde ved at søge på telefonnr. 

Du glemmer mit svar var til  "Nogen der kan byde ind med hvor i byen hun holder til uden at afsløre adressen?"

Man må gerne tænke selv eller forsøge sig frem inden man udstiller sin hjælpeløshed.

Redigeret af Suppegryde

Skrevet
Suppegryde skrev, 1 time siden:

Det er faktisk rigtigt. Lige præcis denne oplysning kan man selv finde ved at søge på telefonnr. 

Du glemmer mit svar var til  "Nogen der kan byde ind med hvor i byen hun holder til uden at afsløre adressen?"

Man må gerne tænke selv eller forsøge sig frem inden man udstiller sin hjælpeløshed.

Fantastisk så har jeg og sikkert en hel del andre også lært noget nyt idag.

Nu er det blot sådan, Sherlock at 9 ud ud 10 piger først vil videregive adresse når sikker booking er i hus.

Så for ikke at blive blokeret af en mulig forsmået pige på forhånd, fordi geografien ikke passer til situationen, er det et yderst relevant spørgsmål, til evt personer som skulle kende adressen og kunne hjælpe flere interesserede til hvilke oplysninger om områder er relevant.

Men lad os da bare lukke Forum ned så vi alle kan gøre vores egne erfaringer ..

Skrevet

Lad os endelig bare fortsætte afsporingen af tråden. Du må meget gerne flytte dine argumenter til Hyggechat eller Generel debat da det er mere værdsat.

Stokie skrev, for 21 minutter siden:

Fantastisk så har jeg og sikkert en hel del andre også lært noget nyt idag.

Nu er det blot sådan, Sherlock at 9 ud ud 10 piger først vil videregive adresse når sikker booking er i hus.

Så for ikke at blive blokeret af en mulig forsmået pige på forhånd, fordi geografien ikke passer til situationen, er det et yderst relevant spørgsmål, til evt personer som skulle kende adressen og kunne hjælpe flere interesserede til hvilke oplysninger om områder er relevant.

Det forklarer egentlig meget godt hvorfor du forbliver med at være Watson og aldrig  nogen Sherlock. Hvis dovenskaben ikke havde sejret og du havde søgt (kræver måske PC kørekort) havde du erfaret at nummeret tilhører en officiel og åben klinik med en offentlig adresse. Man bliver ikke blokeret af at ringe til eller besøge klinikken ligeså lidt som man bliver det hos bageren eller den lokale Netto når man træder ind.

Stokie skrev, for 21 minutter siden:

Men lad os da bare lukke Forum ned så vi alle kan gøre vores egne erfaringer ..

Erfaringer deles gerne men dovenskab tolereres ikke.

Vi kan fortsætte afsporingen på PM eller som tidligere nævnt Hygge/Generel.

Skrevet
Suppegryde skrev, for 4 timer siden:

Lad os endelig bare fortsætte afsporingen af tråden. Du må meget gerne flytte dine argumenter til Hyggechat eller Generel debat da det er mere værdsat.

Det forklarer egentlig meget godt hvorfor du forbliver med at være Watson og aldrig  nogen Sherlock. Hvis dovenskaben ikke havde sejret og du havde søgt (kræver måske PC kørekort) havde du erfaret at nummeret tilhører en officiel og åben klinik med en offentlig adresse. Man bliver ikke blokeret af at ringe til eller besøge klinikken ligeså lidt som man bliver det hos bageren eller den lokale Netto når man træder ind.

Erfaringer deles gerne men dovenskab tolereres ikke.

Vi kan fortsætte afsporingen på PM eller som tidligere nævnt Hygge/Generel.

Du virker lidt anspændt, Sherlock!

Hop du derover; så bliver vi også fri for mere af DIN afsporing her:lol:

Skrevet

Riling rolig DRENGE 

Hvis jeg siger ved ‘tyren’ så er du i nærheden.

Ha’ en god dag derude 

Skrevet

Jeg besøgte hende, og fik en hård massage (med albuerne), så jeg flere gange måtte bede hende skrue lidt ned. Kom hjem med blå mærker.
INGEN pirring undervejs og hun var ret fraværende under akten, så jeg kommer ikke igen.
Hun holder til i centrum af byen, ikke så langt fra broen/netto.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.