Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Pan i dag i odense og kan kun anbefale at besøge hende.. det er 100% hende på alle billederne, og ikke mindst er hun endnu kønnere i virkeligheden

Besøgte hende i 30 min med GFE.. og GFE det fik man uden tvivl. 

Et fantastisk besøg, 10/10. hendes blowjob var 100% i top 2 af alle blowjobs jeg nogensinde har fået, dybt og langtsom. Og pilleri ved bollerne :)

Uden tvivl kommer jeg igen og kan kun anbefale et besøg hos hende :)

Link:

https://annoncelight.dk/showad/301262 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Ja hun sgu god med munden, lang tid siden jeg besøgte hende, men kan sagtens huske hvor god hun var til give blow, hun er også nem at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også et par år siden jeg havde den udsøgte fornøjelse at opleve Pam's orale færdigheder, og kan kun give folk ret. Det var sgu et konge-blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dag, hvor Pam lige var landet  i Odense fik jeg lyst til et spontant  blowjob uden så mange dikkedarer. Lige en tur med bruseren af understellet - og så gik hun ellers i gang - varieret på alle måder - langsomt intenst, hurtigt, dybt, vådt med en legende tunge og med skiftende øjenkontakt - som virkede naturligt. Hun har en dejlig evne til at fornemme hvad jeg kan li. Hun forsøgte, på eget initiativ, med rigtig dybt - det klarer hun ikke helt, hvad hun også ærligt meldte ud, men det er heller ikke afgørende for mig. Var lidt spændt på om hun virkelig slugte, men det gjorde hun med et smil og en bemærkning om, at det smagte godt. Seancen omhandlede "kun" et blowjob med slug. Det fik jeg til fulde! Hvordan hun ellers er aner jeg ikke - hun er slet ikke min type som sådan, men meget flink og sød pige som sikkert vinder ved nærmere bekendtskab. :) Tiden og prisen passede lige nøjagtigt. Men aner ikke hvor lang tid jeg var der, men dejlig frækt besøg hvor hun kom hele vejen rundt i disciplinen blowjob m slug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...