Boots 105 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Jeg har stødt på denne annonce og er nysgerrig på om der er nogen der har været på besøg og om det kan anbefales. https://annoncelight.dk/showad/361675 Mvh.Boots Redigeret 5. Februar, 2023 af Boots Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 5. Februar, 2023 (edited) Hej. I stedet for ordet "hende" kunne du have brugt følgende overskrift: Er der nogen der har besøgt fræk trans i Helsingør. Det giver bedre mening og større chance for et brugbart svar. Jeg har bedt en moderatorer om at flytte din efterlysning til rette sted. Redigeret 5. Februar, 2023 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nickvan 0 Skrevet 5. Februar, 2023 Hun ser sød ud, men kender hende ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 5. Februar, 2023 Tror ikke du skal forvente det store der . Udover at der kommer en nogle opfordringer til en anden hjemmeside eller en masse spam mail 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 10. Februar, 2023 Jeg tænker også at jeg finder på noget andet.....har henvendt mig et par gange uden svar. Så videre til andre oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg