p.larsen 6 Skrevet 3. December, 2013 Hej Er der nogen som har prøvet massage hos House of wellness i Varde ? www.thehouseofwellness.dk Tilbyder de mere end bare massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kim251536 1 Skrevet 30. Januar, 2015 Hej Er der nogen som har prøvet massage hos House of wellness i Varde ? www.thehouseofwellness.dk Tilbyder de mere end bare massage? jeg har være der 30 minute massae og hj 400 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 6 Skrevet 31. Januar, 2015 Hej Kim Har sendt dig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik23dk 4 Skrevet 19. Oktober, 2015 kan man få mere på dette sted ??Vil nemlig gerne finde et sted i nærheden af Grindsted/Varde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 19. Oktober, 2015 Det kunne man for ca 3 mdr siden. Men ikke ved første besøg Jeg tror det var 3. gang det lykkedes. Men ellers er der også http://vardethaimassage.dk jeg har lige besøgt dem for første gang og der blev ikke tilbudt ekstra. Er der nogen der har oplevet ekstra der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg