Hop til indhold
the latin lover

La cafe i Manila på Filippinerne opdatering

Recommended Posts

En lille opdatering fra Filippinerne:

Har nu været i Manila af 3 omgange denne vimter: 

 I november, December og januar hvor jeg tilbringer et par dage i Malate hver gang for at, " have det lidt sjovt " med de unge lækre sprøde villige unge tøser fra La Cafe.

Man bliver helt " afhængig " af at slikke, knalde disse unge tøser lækre våde fisser..... " Nogen gange to tøser på en dag, samt ?har haft 2 trekanter med 2 veninder som først slikkede hinanden fisse, mens jeg ser på og nyder synet af disse sultne liderlige flotte slanke petite unge tøser på 22 år. De stønner og laver små hvin og er smask liderlige når jeg slikker dem på skift eller den ene giver mig et blowjob mens hun bliver slikket af veninden... Lille ryge pause, så bliver der ellers knaldet løs i først den enes fisse så den anden: Doggy, missionær, den ene ridende min pik, mens jeg slikker den andens våde mid. De kan nærmest " ikke få nok pik " og det nyder jeg godt af! De nærmest tigger om at få min stive pik i fissen. Mellem omgange slikker den anden tøs min pik og gør den ekstra stor. Efter en times tids forspil og knald kommer jeg i den ene tøs fisse. Den anden slikker hende rent. 

Vi holder en times pause i hinanden arme, krop mod krop, før det går løs igen til anden omgang, hvor de er lige så liderlige. Som om de ikke kan få nok pik ! Skønt !

Efter 3 timer i hinanden selskab forlader jeg hotellet med et stort smil på læben og de to unge tøser er glade for de ca 220 kr hver de har fået for de 3 timer på lagnerne. Det kan man ingengang få en kvinde i Danmark for et kvarter.

La Cafe er virkelig et slaraffenland for mænd, hvis man kan lide unge liderlige petite filipina tøser. Noget af sødeste tøser.

Er ved at arrangere, at en jeg mødte i December skal rejse rundt med mig i en måned. Eneste betaling er mad og små gaver. Glæder mig at blive guidet rundt og kunne knalde 3 gange om dagen.

Det var en lille opdatering på min ferie på Filippinerne.

Skulle i føle det koldt i det kolde Danmark venter varme liderlige unge tøser jer i La Cafe i Malate/Manila 

 

Venlig hilsen 

" the latin lover "

 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
the latin lover skrev, for 7 timer siden:

Det et det også !

Men er det ikke risikabelt at kneppe bareback?  :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal fra på mandag en lille uges tid til Manila og           " muntre mig lidt " med unge lækre villige unge tøser fra La Cafe ( har allerede en aftale om en trekant på 3 timer med to hotte tøser på 22 år ), så der kommer nok nogle saftige opdateringer           ( forhåbentlig) fra mig i næste uge.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nu tilbage i Manilla.

Var forbi mit favorit jagtmarked LA Cafe i går aftes. Går lidt rundt i lokalet og ser om der er nogle lækre unge petite tøsser i aften og det var der. Havde kig på 2 der så ud til at være i begyndelsen af tyverne.  Gik hen til den ene og indledte lidt small talk. Alder, navn, hvor de bor m.m for lige at lære hinanden at kende lidt. Hun hed Gisele, 21 år, studerede i IT og kom på LA cafe et par gange om ugen for at financiere studiet. Ganske smuk, ca 1,50 m høj, halv langt hår, små A cup bryster, fast bagdel som jeg fik lov at røre uden beklagelser. Det er det gode ved stedet, at de ikke er bange for berøring og man kan lire dem lidt op og se om de er med på den værste. Giselle syntes. at være frisk og liderlig, så jeg besluttede mig for at spøre om hun var frisk på en 4kant med 2 andre piger. Det var hun. Skønt. Spurgte om hun også kunne lide, at slikke fisse og blive slikket af en pige og det svarede hun, at det var hun. Dejligt. Så manglede jeg bare, at aftale pris og finde 2 andre villige piger som var frisk på en 4kant med mig. Jeg tilbød hende 2.000 pesos, ca 240 kr og det accepterede hun uden at diskutere. Spurgte om hun kendte 2 andre piger som var frisk på en 4kant. Det viste sig den anden jeg havde kig på Cherryl, 22 år lidt mere robust Bcup bryster, den lækkreste faste numse man kunne drømme var hendes veninde. tit kommer de 2 sammen og mange kender hinanden. Giselle spurgte Cherryl om hun var frisk på en 4kant og det var hun heldigvis. Nu skulle jeg bare finde den sidste pige. Udvalget var rimelig stort, så nu gjaldt det bare at vælge den sidste dejlige tøs, der var frisk på min frække fantasi, at være sammen med 3 skønne unge filipinske tøser for noget frækt lagen gymnastik, mens Giselle og Cherryl ventede. Jeg udså mig en flot lille velskabt sag og fortalte hende om min plan efter lidt small talk. Sagde jeg allerede havde fundet 2 villige tøser der ventede på mig.  Ja, hun var frisk. Hun hed Mia, 24 år og alene mor med en dreng på 5 år.  Præsenterede hende for gisele og Cherryl. De snakkede lidt på tagalog og de blev enige de svingede sammen og var frisk på en 4kant.

Afsted i en taxa til et hotel, jeg havde fundet, hvor man kunne leje sig ind for 3 timer ( 399 pesos, ca 46 kr og 200 pesos ekstra udover 2 personer så ialt ca 92 kr for 3 timer ). Efter ca 5 min kørsel nåede vi hotellet. Bookede et værelse for 3 timer og blev vist hen til værelset. Det var som om det var juleaften. Udsigt til 3 stive timer i selskab med 3 unge villige unge tøser. Hvad kan man man ønske sig mere. Intet for mit vedkommende ! 

Af med tøjet. Sikke et syn for guder. Bedre end jeg havde forestillet mig, da jeg så dem med deres små shorts og tætte tshirts.  3 velskabte ungpige kroppe, glat barberede alle 3, og klar til at gøre min aften til en drøm. Vi startede med et bad alle 3 sammen. Så frækt at blive vasket af 3 unge tøsser og selv at få lov at røre dem. De virkede til at være super frække og med på den værste. 

Rene lagde vi os alle 4 i sengen. Mig i midten, to på hver side og Cherryl mellem mine ben der uden jeg skulle spørge begyndte på den lækkreste blow job jeg længe har fået. Cherryl viste sig, at være piercet i tungen og i fissen. Dejligt at mærke hendes piercing på mit lem, der hurtigt voksede og blev stiv. Cherryl nød det og udgav små støn og var der en der nød det, så var det mig. Kæmpede på at holde en tidlig udløsning tilbage, selvom vi havde aftalt jeg kunne komme 2 gange på de 3 timer. Imens Kyssede Giselle og Mia mig  på brystvorterne og udforskede min krop med deres hænder. Jeg var som i paradis. 3 unge tøser, som bare fokuserede på mig og nød det. Det kunne jeg mærke. Efter 10 min blowjob af Cherryl byttede de plads og så var det Giselles tur til at give mig blowjob. Mærkede deres fisser der begyndte at blive godt våde kunne jeg mærke. Godt tegn ! efter ca 30 min spurgte jeg dem om jeg måtte se dem slikke hinandes fisser og det ville de gerne. Et syn for guder. Giselle og Cherryl der slikkede hinanden i en  hed 69, imens jeg fik Mias fisse overskreds så jeg kunne slikke hendes våde velsmagende fisse og nød synet af hendes velskabte  ungpige bryster mens jeg ved siden af mig kunne skimte Giselle og Cherryl i en hed 69.  Nu var det tid til at mærke deres små stramme våde fisser og gøre dem glade med min stive pik. Startede med Cherryl der havde den lækreste krop og virkede mest liderlig. Så stram og lækker våd fisse. Hun red mig 10 min, stønnede så frækt mens slikkede skiftevis slikkede Mias og Giselle våde fisser med velsmagende safter.  Så skønt så man håbede aftenen aldrig ville ænde, men heldigvis havde vi aftalt 2 runder. Vi nød alle 3 hinandens selskab og efter ca 20 minutter i de 3 tøsers fisser på skift kom jeg I Cherryls mund der slugte min sæd mens Giselle og Mia slikkede resterne. Sikken en omgang.  Vi hvildede i hinandens arme, men de kunne ikke få nok og forsatte med at røre mig på hele kroppen. Snart var jeg klar igen og vi fortsatte hvor vi slap lige så heftigt. Jeg havde havde valgt de 3 rigtige piger ! Efter ca timer lagen gymnastik og kælen og kysseri forlod vi hinanden. De fik tilsammen ca lidt under 700 kr. Utroligt hvad man kan få for pengene i Manila. 

Vi aftalte, at mødes igen i aften og snart skal vi mødes igen. Det bliver nok ligeså vildt og dejligt ! Glæder mig til "1. juledag " !

Kan kun anbefale en ferie på Filipinerne og selvfølgelig et besøg eller 2 på LA Cafe. God fornøjelse !

  •  
  •  
  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
the latin lover skrev, for 3 timer siden:

Rene lagde vi os alle 4 i sengen. Mig i midten, to på hver side og Cherryl mellem mine ben

Så bliver man helt i tvivl om hvor mange I var. Inklusiv dig, hende i midten og 2 på hver side tæller jeg 6 mennesker..... Så de 2 sidste var ikke rene, eller hvad?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@the latin lover Tak for din frække beretning fra Manila. Det lyder vildt.

Du skriver, at du nu har været i Manila 3 gange denne vinter. Bor du da på Filippinerne eller tager du hele vejen fra DK? Synes der er lidt langt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 20 minutter siden:

@the latin lover Tak for din frække beretning fra Manila. Det lyder vildt.

Du skriver, at du nu har været i Manila 3 gange denne vinter. Bor du da på Filippinerne eller tager du hele vejen fra DK? Synes der er lidt langt :D

Nej jeg er på Filippinerne hele vinteren hvor jeg holder ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Så bliver man helt i tvivl om hvor mange I var. Inklusiv dig, hende i midten og 2 på hver side tæller jeg 6 mennesker..... Så de 2 sidste var ikke rene, eller hvad?

 

Nej vi var 4 i alt. 3 piger og mig. Jeg skulle havde skrevet : hende i midten og en på hver side. 2 på hver side, var 2 i alt på hver side : Undskyld hvis det kan misforstås!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvem der dog var pensionist og befandt sig nede sydøstpå hele vinteren... :rolleyes:

Dejlige beretninger, men gentager du ikke dig selv flere gange efterhånden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...