Hop til indhold
Max_nysgerrig

hvordan finder i GFE + div

Recommended Posts

Hej. 
jeg er stadig relativ ny herinde eller rettere meget ny herinde. 
efter jeres hjælp med at finde den rette gfe til et første besøg, har jeg flere gange kigget herinde og på annoncelight men har svært ved at gennemskue det der ligner fake med virkeligt. 
jeg prutter ikke om pris. den er sat og det stiller jeg ikke spørgsmål ved. det faktum at de par besøg jeg nu har haft, har været mentalt sundt for mig gør det 100% sikkert det ikke bliver en samtale jeg får. 
men for den da, der er nogen der må have et hyr med at holde styr på priser når deres liste over ydelser er en ½A4 side lang. 

så lidt hjælp til nogle spørgsmål:

1) finder i kontakter herinde og på annoncelight eller andet steds? 
2) hvordan ser jeg eller vurdere jeg om et opslag er realt eller ikke til at stole på? 
3) jeg har problemer med at finde danske piger i det midtjyske, er vi bare uheldige her eller noget bestemt jeg skal søge på? 
4) kunne godt tænke mig en thai massage, men frygter lidt for at udnytte en der måske ikke har lyst? 
5) og hvad er det for jer: tilfredsstillelse og afslapning eller kys, dyt, bot, snak og farvel? 

nu har jeg besøgt hende her 3 gange og vil igen 100% men er stadig så nervøs at hvis jeg skulle ud og besøge en anden, ville det være første gang om igen. 
tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 2 timer siden:

4) kunne godt tænke mig en thai massage, men frygter lidt for at udnytte en der måske ikke har lyst? 

Der foreslår jeg at du er tålmodig og starter med en almindelig massage. Hvis du kan lide hende kommer du igen. Hvis hun kan lide dig, dukker der sikkert lidt sludder op. Hun tlbyder mere eller du tilbyder mere. Hvis det ikke virker så går du videre i din søgen.

Den strategi brugte jeg. Og nu har jeg en fast jeg kommer hos, hvor vi har et godt fast arrangement med GFE.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 8 timer siden:

1) finder i kontakter herinde og på annoncelight eller andet steds? 

Der er meget inspiration at finde i anmeldelserne her inde. Lige så advarslerne. Hvad angår GFE må man prøve sig frem. Det er et rent spørgs mål om kemi. Nogen har kemi med pige A mens andre ikke har og omvendt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 6 timer siden:

Der foreslår jeg at du er tålmodig og starter med en almindelig massage. Hvis du kan lide hende kommer du igen. Hvis hun kan lide dig, dukker der sikkert lidt sludder op. Hun tlbyder mere eller du tilbyder mere. Hvis det ikke virker så går du videre i din søgen.

Den strategi brugte jeg. Og nu har jeg en fast jeg kommer hos, hvor vi har et godt fast arrangement med GFE.

tak. 
jeg fandt en massør på annoncelight igår der tilbød det hele, men som du siger vil jeg også gerne starte roligt. jeg har tålmodighed nok. men det er bare at kontakte hende? og fortælle hvad du ønsker denne gang? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 2 timer siden:

tak. 
jeg fandt en massør på annoncelight igår der tilbød det hele, men som du siger vil jeg også gerne starte roligt. jeg har tålmodighed nok. men det er bare at kontakte hende? og fortælle hvad du ønsker denne gang? 

Hvis der står hj, bj, fp eller hvis billederne i annoncen fokuserer mere på massørens bryster og røv end på de smukke omgivelser, så bestiller du bare massage tiden, da du nu ved hun leverer mere end bare massage.

Hvis hun ikke up front fortæller om ekstra menu mulighederne, så smider du bare boksershortsene. Så ved hun at du ønsker mere end bare massage.

Tilbuddet om andet og mere skal nok komme, men vogt dig for dem der venter med at rulle alle mulighederne ud til EFTER du er blevet pirret. Det kræver stålsat styrke at vælge fra når hendes hånd hviler på den hejste flagstang og hun visker mulighederne så forførende i dit øre :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...