Le courvoisier 834 Skrevet 4. Februar, 2023 Jeg besøgte Lilith og det er pigen vist på billederne.Hun er en virkelig smuk- ung petit pige, super stram med en mega lækker fast krop. Faste bryster, fast numse- lækker- lækker slank. Lilith er nærværende og med en meget rar og varmt personlighed. Vi prøvede flere forskellige stillinger og mit absolut favorit var … alle sammen faktisk! Et par minutter efter vi var færdige kyssede vi og jeg kunne mærke at jeg at havde lyst til hende igen. Absolut top GFE oplevelse! https://annoncelight.dk/showad/363290 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 4. Februar, 2023 hun ser sød ud håber hun kommer til kbh . hvordan var hendes engelsk ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 834 Skrevet 4. Februar, 2023 AgentLeman skrev, for 31 minutter siden: hun ser sød ud håber hun kommer til kbh . hvordan var hendes engelsk ? Hun taler meget godt engelsk. Ja- hun ser virkelig godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 4. Februar, 2023 Hvor i byen holder hun til? Sådan ca. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 13 Skrevet 4. Februar, 2023 Handyman wrote, 39 minutes ago: Where in the city is she based? Approximately. Frederiksbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 5. Februar, 2023 Le courvoisier skrev, for 16 timer siden: Jeg besøgte Lilith og det er pigen vist på billederne.Hun er en virkelig smuk- ung petit pige, super stram med en mega lækker fast krop. Faste bryster, fast numse- lækker- lækker slank. Lilith er nærværende og med en meget rar og varmt personlighed. Vi prøvede flere forskellige stillinger og mit absolut favorit var … alle sammen faktisk! Et par minutter efter vi var færdige kyssede vi og jeg kunne mærke at jeg at havde lyst til hende igen. Absolut top GFE oplevelse! https://annoncelight.dk/showad/363290 Desværre hverken billeder eller telf. nummer i hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 834 Skrevet 5. Februar, 2023 erwin c skrev, for 3 minutter siden: Desværre hverken billeder eller telf. nummer i hendes annonce. Hun er desværre ikke længere i Århus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg