Hop til indhold

Anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Hvor meget betydning har det for jer at i kan finde en anmeldelse på eroguide inden i vælger at besøge en GP? 

Og hvornår vælger i at skrive en anmeldelse, er det kun hvis det er exceptionelt godt eller hvis det er helt skidt? 

Jeg har endnu ikke fået en anmeldelse af en gæst som har været på besøg, hvilket selvfølgelig både kan være godt og skidt..:lol: Men jeg er nysgerrig på af hvilken baggrund i vælger at oprette anmeldelser :wub:

Skrevet

Jeg skriver en anmeldelse hvis det har været rigtig,godt. Men kan,også,skrive hvis det har været enkatastrofe. Hvis man får noget “uventet” godt,skriver jeg altid,en positiv anmeldelse.

Skrevet
Littlemissxx skrev, for 39 minutter siden:

Og hvornår vælger i at skrive en anmeldelse, er det kun hvis det er exceptionelt godt eller hvis det er helt skidt? 

Jeg skriver når jeg har tid, lyst og synes jeg har noget at bidrage med. I hvert fald i dag. De første jeg skrev i det hele taget, skrev jeg som respons på mine første besøg hos en GP. Der var mere en afspejling af min følelse af at der var gået hul på ketchup flasken. Jeg var ellevild med alt hvad jeg mødte og selvom de faktisk var nogen skide søde og frække kvinder, så var begejstringen nok mest som en teenagedrengs første sexuelle oplevelse, altså selvom jeg er alt andet end teenager idag, mildest talt :biggrin:

Det sker også at jeg bliver bedt om at skrive en anmeldelse. Det har jeg ikke noget imod, men det er klart at hvis det ikke har været en god stund, så bliver jeg jo nok ikke bedt om det. Hun kan derfor være nogenlunde tryg ved at den bliver ok positiv.

Hvis jeg ikke er tilfreds eller noget virker forkert, så har jeg indtil videre altid skrevet en anmeldelse. Det er til gengæld (og heldigvis) ret sjældent at det er decideret skidt/galt. Det er de anmeldelser jeg bruger mest tid på at skrive. Kritik synes jeg er det sværeste at give, hvis den skal være nogenlunde konstruktiv og så objektiv som jeg nu kan være når jeg også selv er en del af det jeg skriver om.

Jeg sender ofte anmeldelsen til review til kvinden inden den smides på EG. Særligt hvis den er kritisk. Jeg gør det klart at oplevelsen har hun ingen indflydelse på og at anmeldelsen vil blive indsat på EG, men hvis det er noget der er faktuelt forkert eller detaljer jeg har udeladt eller glemt eller hvis der er en oplysning der ikke er væsentlig for anmeldelsen men som ønskes sløret af hensyn til diskretion så vil jeg gerne overveje ændringer, så længe det ikke ændrer det indtryk og den oplevelse som jeg har valgt at skrive om og den måde jeg har valgt at skrive det på.

Hvis kvinden ikke har anmeldelser i forvejen spørger jeg gerne (efter hyggestunden) om hun er interesseret i en anmeldelse. Hvis der er udfordringer, så skriver jeg den uden at spørge, men hun får den så til gengæld til review inden den bliver publiceret.

Det var vist meget mere end det du egentlig spurgte om, sorry :lol:

Det korte svar er, i prioriteret rækkefølge:

1) Hvis noget er særlig godt eller skidt.

2) Når jeg bliver opfordret til det.

3) Når jeg har tid og lyst, uanset oplevelsen.

Hvis du gerne selv vil have en anmeldelse, så bed din næste gæst om at skrive en. Han kan jo højest sige nej.

Redigeret af AB455

Skrevet
Littlemissxx skrev, for 41 minutter siden:

Hvor meget betydning har det for jer at i kan finde en anmeldelse på eroguide inden i vælger at besøge en GP? 

Jeg ser faktisk kun på annoncer ud fra anmeldelser eller hvis kvinden selv er aktiv på EG, så for mig er det næsten altafgørende. Jeg har det lidt mystisk med at bladre i "kødkataloget". 

Anmeldelser skal altid læses med et filter der er mindst ligeså kraftigt som selve annoncen. Jeg har haft "ikke så fantastiske" oplevelser hos skamroste GP'ere og virkeligt gode stunder hos nogle med blandede anmeldelser. Så intet er givet uanset hvad eller hvor man læser om kvinden.

Men mit udgangspunkt er (næsten) altid EG.

Skrevet
Littlemissxx skrev, for 6 timer siden:

Jeg har endnu ikke fået en anmeldelse af en gæst som har været på besøg, hvilket selvfølgelig både kan være godt og skidt..:lol: Men jeg er nysgerrig på af hvilken baggrund i vælger at oprette anmeldelser :wub:

Jeg har tænkt på det samme - og har ikke ville opfordre gæster til at skrive en anmeldelse, blot håber de ville gøre det. Enkelte har jeg spurgt om de kendte til eroguide :) 

Men jeg glæder mig til den dag jeg får en anmeldelse. Har dog haft to søde gæster der har bekræftet min “ægthed” herinde.

Jeg savner dog faktisk lidt kritik. Jeg er nok meget pleaser type og vil gerne forbedre mig og elsker konstruktiv kritik. Så en forsigtig opfordring, hvis der sidder en gæst som har besøgt mig hører jeg gerne om oplevelsen, godt som skidt :ph34r:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Jeg savner dog faktisk lidt kritik. Jeg er nok meget pleaser type og vil gerne forbedre mig og elsker konstruktiv kritik.

Du kunne jo spørge gæste om feedback ved afslutning af besøget, så får du den one to one og det bliver ikke udbasuneret på hele EG.

Du kunne f. eks. stille følgende to spørgsmål:

1. Har besøget hos mig imødekommet dine forventninger?

2. Hvad kunne jeg havde gjort anderledes, hvis det skulle havde været en endnu bedre oplevelse?

Og så er det bare at lytte og måske stille uddybende spørgsmål, men lad for gud skyd være med at gå i forsvarsposition.

Redigeret af bigfoot

Skrevet

Jeg har tænkt på det samme - og har ikke ville opfordre gæster til at skrive en anmeldelse, blot håber de ville gøre det. Enkelte har jeg spurgt om de kendte til eroguide :) 

Vi er mænd og forstår altså slet ikke de der fine hentydninger ^_^ Spørg din gæst direkte om han/hun vil skrive en anmeldelse. Hvis du synes det er akavet at sige det, så skriv det i din annonce.

Den første GP jeg besøgte, dejlige Matylda-babe :wub: skriver det faktisk så fint i sin annonce:

"ps. best way to THANK me is to write a review"

https://nympho.dk/n4487/1968/matylda-babe-gfe-5-6-to-10-6/

Jeg savner dog faktisk lidt kritik. Jeg er nok meget pleaser type og vil gerne forbedre mig og elsker konstruktiv kritik. Så en forsigtig opfordring, hvis der sidder en gæst som har besøgt mig hører jeg gerne om oplevelsen, godt som skidt :ph34r:

Konstruktiv kritik... Jo, du kan godt få kritik, men om den bliver konstruktiv, det er nok sværere. Jeg synes selv det er vildt svært at give konstruktiv kritik og det er bestemt ikke lettere når man gør det på skrift. En del giver faktisk også kritik på en rimelig ydmyg måde, med forbehold for egne fejl og henviser til mulig manglende kemi etc. Men hver forberedt på at kritikken kan blive både meget personlig og ikke særlig konstruktiv. Det kan være svært at læse den slags uden at tage det ind. Særlig den hvor gæsten synes i sin ret til at hævne sig over at noget er gået galt - også selvom det er selvforskyldt. Derfor skal du helst have enten ingen eller mange anmeldelser OG styrke til at ryste på hovedet over den dårlige og urimelige anmeldelse. Hvis du vitterligt er pleaser typen, så tænker jeg det kan blive svært ikke at tage kritik personligt, uanset hvor urimelig den er.

Men, men, men... Da du ikke kan bestemme hvornår der er en det skriver en sviner om dig, så synes jeg da bestemt du skal opfordre alle dine gæster til at skrive anmeldelser, så der er rigeligt med gode der opvejer disse.

Redigeret af AB455

Skrevet

Jeg har det lidt sådan med anmeldelser synes ikke det skal være op til pigen om der skal laves en anmeldelse eller ej. 

det kan give en skæv vredning i troværdigheden. 

det skal være op til den besøgende om han har lyst at lave en anmeldelse. 
om den så er god eller mere kritisk. 
så længe man skrive i god tone og respekt. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har det lidt sådan med anmeldelser synes ikke det skal være op til pigen om der skal laves en anmeldelse eller ej. 

det kan give en skæv vredning i troværdigheden. 

det skal være op til den besøgende om han har lyst at lave en anmeldelse. 
om den så er god eller mere kritisk. 
så længe man skrive i god tone og respekt. 

Helt enig, men derfor synes jeg ikke der er der ikke noget galt i at opfordre til at den skrives.

Mht. troværdigheden, så skal man ikke stole på alt hvad der bliver skrevet. De anmeldelser jeg selv skriver, forsøger jeg at gøre så objektive, sande og tro mod det oplevede som muligt, men jeg er altid farvet af oplevelsen - hvordan skulle jeg dog kunne undgå at være det. Man kan indvende at det er det anmeldelsen går ud på, men rigtig objektivt bliver det jo aldrig. Desuden er det reelt to mennesker der anmeldes samtidig, da det er mødet der skrives om.

Jeg får bestemt noget ud af anmeldelser, men sjældent den enkelte alene. Så skal jeg kende skribenten godt. Selv når der er mange positive anmeldelser, så har jeg flere gange oplevet noget der mere minder om lemming-effekt end reelle selvstændige anmeldelser der er særligt brugbare.

Redigeret af AB455

Skrevet
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Helt enig, men derfor synes jeg ikke der er der ikke noget galt i at opfordre til at den skrives.

Mht. troværdigheden, så skal man ikke stole på alt hvad der bliver skrevet. De anmeldelser jeg selv skriver, forsøger jeg at gøre så objektive, sande og tro mod det oplevede som muligt, men jeg er altid farvet af oplevelsen - hvordan skulle jeg dog kunne undgå at være det. Man kan indvende at det er det anmeldelsen går ud på, men rigtig objektivt bliver det jo aldrig. Desuden er det reelt to mennesker der anmeldes samtidig, da det er mødet der skrives om.

Jeg får bestemt noget ud af anmeldelser, men sjældent den enkelte alene. Så skal jeg kende skribenten godt. Selv når der er mange positive anmeldelser, så har jeg flere gange oplevet noget der mere minder om lemming-effekt end reelle selvstændige anmeldelser der er særligt brugbare.

Det jeg mente med troværdigheden var så ment bare at hvis det er pigen der bestemmer hvornår der skal Skives en anmeldelse. 
ja så er sandsynligheden nok det kun er gode anmeldelser. 

nej nej man skal ikke tage det for gode vare alt hvad man læser. 

som jeg tidligere også har nævnt her inde. 
Har set tit at en efterlysning om en pige heller  ikke bliver besvaret. 

Og sandsynligheden for hun ikke har haft besøg af en EG bruger er nok ikke så høj. 

så har hun nok frabedt sig at der bliver skrevet om hende. 
både i anmeldelser og efterlysninger. 
og det er er skam for forumet  

lige meget om det er en beskrevet pige eller ej. 
ville platformen virkelig komme til sin ret hvis flere ikke sad og puttede med sine erfaringer eller info om pigen. 

Og nu kommer den nok du er selv ny bruger. 
ja men vi alle har været nye på et tidspunkt.  

Skrevet

Vi kommer ikke udenom, at anmeldelser har en hvis betydning. Det er ikke alle der har evnerne til at spotte falske billeder, og forudse dårlige oplevelser, det har jeg i hvert tilfælde ikke, da disse elektroniske muligheder er kommet efter jeg er blevet voksen. Derfor kigger jeg da også efter mulige anmeldelser inden besøg. En god anmeldelse viser for mig, at der kan være en mulighed for et vellykket besøg, men det er jo ingen garanti. Hvis der er mange gode anmeldelser er det heller ingen garanti. Pigen kan have en dårlig dag, eller det viser sig vi overhovedet ikke passer sammen, og der skal som bekendt 2 til en tango. 
Jeg spørger pigen om det er ok, inden jeg skriver en anmeldelse, da ikke alle ønsker anmeldelser, og nogle direkte frabeder sig anmeldelser.

Hvis jeg hvad jeg ikke har prøvet endnu, været udsat for snyd eller elendigt besøg, hvor jeg ikke kunne lægge min egen optræden til last, ville jeg skrive om det, uden at spørge.

Så det korte svar er ja de har en stor betydning, hvis det ikke er fra en nyoprettet profil. Annoncen har også stor betydning, alle mulige tillæg og forskellige priser, er for mig også et turn of. Skriv hvad du tilbyder - kys, fransk med eller uden, samleje, anal, kram og kæl, modtage slik, berøring af bryster og mis etc. og så en pris baseret på tid. 
BR

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 13 timer siden:

Jeg skriver når jeg har tid, lyst og synes jeg har noget at bidrage med. I hvert fald i dag. De første jeg skrev i det hele taget, skrev jeg som respons på mine første besøg hos en GP. Der var mere en afspejling af min følelse af at der var gået hul på ketchup flasken. Jeg var ellevild med alt hvad jeg mødte og selvom de faktisk var nogen skide søde og frække kvinder, så var begejstringen nok mest som en teenagedrengs første sexuelle oplevelse, altså selvom jeg er alt andet end teenager idag, mildest talt :biggrin:

Det sker også at jeg bliver bedt om at skrive en anmeldelse. Det har jeg ikke noget imod, men det er klart at hvis det ikke har været en god stund, så bliver jeg jo nok ikke bedt om det. Hun kan derfor være nogenlunde tryg ved at den bliver ok positiv.

Hvis jeg ikke er tilfreds eller noget virker forkert, så har jeg indtil videre altid skrevet en anmeldelse. Det er til gengæld (og heldigvis) ret sjældent at det er decideret skidt/galt. Det er de anmeldelser jeg bruger mest tid på at skrive. Kritik synes jeg er det sværeste at give, hvis den skal være nogenlunde konstruktiv og så objektiv som jeg nu kan være når jeg også selv er en del af det jeg skriver om.

Jeg sender ofte anmeldelsen til review til kvinden inden den smides på EG. Særligt hvis den er kritisk. Jeg gør det klart at oplevelsen har hun ingen indflydelse på og at anmeldelsen vil blive indsat på EG, men hvis det er noget der er faktuelt forkert eller detaljer jeg har udeladt eller glemt eller hvis der er en oplysning der ikke er væsentlig for anmeldelsen men som ønskes sløret af hensyn til diskretion så vil jeg gerne overveje ændringer, så længe det ikke ændrer det indtryk og den oplevelse som jeg har valgt at skrive om og den måde jeg har valgt at skrive det på.

Hvis kvinden ikke har anmeldelser i forvejen spørger jeg gerne (efter hyggestunden) om hun er interesseret i en anmeldelse. Hvis der er udfordringer, så skriver jeg den uden at spørge, men hun får den så til gengæld til review inden den bliver publiceret.

Det var vist meget mere end det du egentlig spurgte om, sorry :lol:

Det korte svar er, i prioriteret rækkefølge:

1) Hvis noget er særlig godt eller skidt.

2) Når jeg bliver opfordret til det.

3) Når jeg har tid og lyst, uanset oplevelsen.

Hvis du gerne selv vil have en anmeldelse, så bed din næste gæst om at skrive en. Han kan jo højest sige nej.

Det er sjældent dårligt at få meget mere end hvad man har bedt om, så tusind tak for et godt uddybende svar. :lol:

Dejlig respektfuld fremgangsmåde med at sende det til review ved kvinden, hatten af for det ;)

Jeg føler at det vil være anmassende at spørge efter en anmeldelse, men måske jeg bare skal springe ud i det, som du siger det kan jo højest blive et nej. 

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 7 timer siden:

Men jeg glæder mig til den dag jeg får en anmeldelse. Har dog haft to søde gæster der har bekræftet min “ægthed” herinde.

Jeg kunne ikke være mere enig, men det lyder til at vi vist bare skal til at nævne at vi gerne ønsker en anmeldelse hvis de vil skrive en :lol:

Skrevet
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

så har hun nok frabedt sig at der bliver skrevet om hende. 
både i anmeldelser og efterlysninger. 
og det er er skam for forumet  

Jeg er enig med dig. Flere anmeldelser tak :)

Jeg vil dog gerne respektere ønsket om ikke at ville have en anmeldelse. Fx, hvis det er tale om en "grøn" Thai klinik OG massagen var ok, eller hvis det er en GP OG der IKKE var noget væsentligt at udsætte, fx i form af falske billeder i annoncen, åbentlyst snyd med tid og priser eller andet der bør oplyses/advares om. Hvis hun ikke ønsker anmeldelser og jeg er bekymret for at hun er udsat for trafficking, tvang eller vold, så ville jeg nok nøjes med at anmelde hos politiet, da jeg forestiller mig at hun så kunne indkassere flere tæsk ved at blive udstillet offentligt. Jeg har dog endnu tilgode at opleve/opdage dette, så det er blot sådan jeg ønsker at at jeg gerne ville handle.

Redigeret af AB455

Skrevet
Littlemissxx skrev, for 15 timer siden:

Jeg skal da indrømme at jeg lige ser her på EG, når jeg skal besøge en GP.

Nu har jeg ikke oplevet nogle dårlige GP, men ville da nok lade et par ord falde på EG, især hvis der er falske billeder osv.

Ja jeg kan da godt finde på at skrive en anmeldelse på en GP, men kun hvis jeg har noget at bibringe med, i forhold til dem der allerede er, eller bare citere dem der er.

Jeg har da forespurgt flere GP om de vil have en anmeldelse, nogle vil gerne andre ikke, hvis ikke så respekterer jeg da dette.

Jeg er da også blevet forespurgt af GP, om at lave en anmeldelse, dette har jeg da intet imod.

Men som sagt har jeg ikke et fast mønster, andre gange har jeg skrevet en PB, til flere der har forespurgt om noget, hvis jeg har nogle informationer.

Det sidste skal ses i lyset af flere tråde let bliver afsporet :biggrin:

Skrevet

Jeg kigger altid på EG eller/& Nympho for at se hvilke oplevelser andre evt har haft. 

Jeg har selv haft 2 mindre gode oplevelser, med nogen jeg ikke kunne finde noget på. Der gik jeg begge gange før tid og uden at gennemføre, da det slet ikke var hvad jeg søgte.  

Så ja anmeldelser betyder meget, selvom jeg stadigvæk springer udenom nogle gange. Det kan man blive nødt til på SB området, da det skifter hele tiden.  

Jeg er selv ny herinde, så skriver ikke rigtig anmeldelser, da jeg ikke tænker de har så meget vægt med mine få indlæg.  

Jeg kommentere dog gerne i allerede eksisterende tråde.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.