Hop til indhold

Nogen der har erfaring med disse to skønheder?

Featured Replies

Skrevet

Tilbage på dansk jord og leger lidt med tanken om at besøge disse to damer

https://annoncelight.dk/showad/361971

Har haft blandet erfaringer med to damer sammen der tilbyder lesbian show. Nogle tilbyder hvad de skriverog mere, andre viser det sig når man ligger i sengen at lesbian show betyder at klappe hinanden lidt på ballerne og en hånd på brysterne og så det det.

Så ville lige høre om der er nogen der har været sammen med en eller begge af disse damer? Deres billeder ser rimelig "lesbian show approved" ud men vi ved jo alle at det kan snyde.

Skrevet med den ene og hun siger at de er her til næste uge engang, ved ikke om hun mener Odense eller DK generalt.

BrSuqZYuVfyNSeAoCKyGh1HVzr5oWxRTaiMCqUJl.jpg

Skrevet

Jeg besøgte dem i odense i denne uge, fint besøg.. men ville klart anbefale at møde kun hende den 'store' af dem. klart den der er bedst.  Da jeg besøgte dem, måtte man ikke kysse eller slikke. og jeg betalte for 30 min efter 20 tog hun gummi og og rev den af på mig så hårdt jeg var bange for lillemanden faldte af :) 

Skrevet
  • Author
TheDude69 skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte dem i odense i denne uge, fint besøg.. men ville klart anbefale at møde kun hende den 'store' af dem. klart den der er bedst.  Da jeg besøgte dem, måtte man ikke kysse eller slikke. og jeg betalte for 30 min efter 20 tog hun gummi og og rev den af på mig så hårdt jeg var bange for lillemanden faldte af :)

Okay lidt det jeg var bange for, hvis kysse er ude af billedet så bliver det nok et pas fra mig. 

Hvordan var girl on girl delen? Kyssede, rørte og legede de med hinanden? Hun sagde at går fuldt ud og slikker hinanden, er det sandt?

Ville mest være for lesbian show og så dem kæle sammen om mig jeg ville booke dem for, ikke så meget at bolle dem en efter en, så hvis de er i top med det så måske... 

Skrevet
VildeViking skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var girl on girl delen? Kyssede, rørte og legede de med hinanden? Hun sagde at går fuldt ud og slikker hinanden, er det sandt?

Ville mest være for lesbian show og så dem kæle sammen om mig jeg ville booke dem for, ikke så meget at bolle dem en efter en, så hvis de er i top med det så måske... 

De kyssede hinanden ellers var der ikke noget specielt Girl on Girl 

Skrevet
  • Author

Ja så lyder det sku ikke til at være oplevelsen værd hvad de lover. Så er pengene bedre givet ud på en god gang normal massage tænker jeg.

kan du huske hvad navnet var på den "store" af dem som du anbefaler? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.