Hop til indhold

Bareback med transseksuel

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Er der nogle herinde, som kender til transseksuelle piger, der tilbyder bareback? Jeg er den passive ;)

P.S. Jeg er mest til sydamerikanske transseksuelle. Og jeg er bekendt med smittefaren.

Mvh.

Mike

Skrevet

De brasilianske ts'er på gennemrejse er som regel ret 'forsigtige' ved første besøg. Kom igen på besøg hurtigt, så kan man generelt være heldig.

Sharon Stiller (http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1497&refid=859&lan=da-DK) er den eneste jeg har prøvet der kneppede uden ved første besøg.

På en god dag kan man få lækre Ellen til det også.

Skrevet
  • Author

Tak for dit svar.

Sharon siger mig ikke så meget udseende-mæssigt, så måske jeg skulle høre Ellen ad ;)

Skrevet

Nu er jeg godt nok ikke til den slags, har i hvertfald aldrig prøvet det :-) Men lyver billederne ikke tit vildt meget når det er er annoncer med TS?

Skrevet
  • Author

Dem jeg har besøgt har altid holdt. Selvfølgelig er billederne photoshoppet, men ellers er den god nok :)

Skrevet

Dem jeg har besøgt har altid holdt. Selvfølgelig er billederne photoshoppet, men ellers er den god nok :)

Undrer mig måske bare over at de alle har en pik på 5-10 cm over gennemsnittet

Skrevet

Jeg var engang ved hende naomi blackhammer (kan ses på shemalewiki) og den er god nok. Hold da kæft en stor pik!

• 3 weeks later...
Skrevet

mMMn har kigget længe på Ellen.. når du sige bareback... mener du så med hende som den aktive eller ???

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.