Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt stedet. Havde via SMS booket 30 min. B2B + BJ med Ploy - fik besked om at hun havde tid. Da jeg mødte op og fortalte om min booking, lød svaret, at Ploy ikke tilbyder B2B:-o 

I stedet blev det så Reya som skulle betjene mig. Jeg fik sgu lidt kolde fødder da jeg synes hun ligner en som er ombygget - men nu var jeg jp mødt op så underkastede mig hendes massage - som var okay - men jeg blev ikke helt enig med mig selv om det var en god oplevelse.

Andre som har besøgt stedet og stået tilbage med en usikkerhed omkring køn...:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi for et par somre siden, da det stod på min bucketliste. Om Reya er en "ombygger" føler jeg mig på ingen måde i tvivl om, om det var en god oplevelse....... ja det har jeg ofte spekuleret over men hun gør meget ud af at man får en god oplevelse 

Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anstændige Christian skrev, den 15.2.2023 at 15:16:

Om Reya er en "ombygger" føler jeg mig på ingen måde i tvivl om

Måske jeg er lidt fattesvag, men er du så ikke i tvivl om at hun er ombygget ? Eller er du ikke i tvivl om at hun ikke er ombygget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anstændige Christian skrev, for 12 minutter siden:

Efter min bedste overbevisning er hun ombygget 

Hun er ombygget det er ikke nogen hemmelighed ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...