Guest Liderligfyr Skrevet 3. December, 2013 Pivringe FKK!!!!!!!!!!........ men er det fortid??? De fik nye ejere i oktober, nogen der ved om det er et frisk indpust?? Tidligere har klubben været meget ringe. Har sågar læst om folk der er gået uden at have sex. Faciliteterne skulle vist være ret gode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6298 Skrevet 3. December, 2013 Pivringe FKK!!!!!!!!!!........ men er det fortid??? De fik nye ejere i oktober, nogen der ved om det er et frisk indpust?? Tidligere har klubben været meget ringe. Har sågar læst om folk der er gået uden at have sex. Faciliteterne skulle vist være ret gode LF, Hvad med at have lidt pionerer-ånd og finde ud af det ? Jeg har været på Babylon, men der er over 1 år siden. Faciliteterne var gode (pool, wellness mv.) og jeg var sammen med 2 piger. Der var dog ikke så mange piger den gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. December, 2013 Jeg har skam Pioner ånd Bl.a med Optasia+ partytreff Bremen. Der er mange der kommer med henvendelser om pigerne i Flensborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6298 Skrevet 3. December, 2013 I Hamborg vil jeg ranke FKK/sauna klubber som følgende: 1. Atmos 2. Harmony 3. Babylon LF, Du har kun besøgt Harmony, prøv også de andre du er tit i Hamborg ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. December, 2013 Nej jeg er faktisk efterhånden sjældent afsted meget sjældent endda Lyder ikke til, nogen har erfaring med Babylon efter der er kommet nye ejere. Pigerne er i hvert fald opdrageret en del kan jeg se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masterkll 9 Skrevet 3. December, 2013 Du kan tage mig med en tur vil gerne være prøvemand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 3. December, 2013 Det må vi da finde ud af masterkll Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg