Hop til indhold

Elisa Vejle fræk sex uden gummi finish inside

Featured Replies

Skrevet

Det er hende på billederne, men hun er mere lækker i virkelighedwn. Petit, fræk og stram. Bestilte for nylig 1 time uden gummig og finish inside 2 x

Elisa på annoncelight

da jeg startede i gaimet var det svært at få et blowjob uden. Nu er det forholdsvis let at finde sex uden, verden er forandre - nogeen vil sige til det bedre.

Prisen var 3.000, lidt pevret, men hun var det værd. Startede med at drille og danse og varme op med pussyslide, hvilket jeg finder vildt frækt. Elisa bad mig være forsigtig, men på et tidspunkt tog hun glidecreme i hånden og gnuppede det ud på pikken, og så gled hun ellers bare ned over den i en bevægelse og begyndte en særdeles fræk mavedans med mit nøgne lem oppe i fissen super frækt. Alt om forsigtighed var glemt og hun tog den dybt, hårdt og længe.

vi prøvede flere forskellige stillinger, og der var ingen jageri. Det var anden gang jeg prøvede sex uden kondom med en glædespige, og jeg har længe drømt om det, men det var ikke så godt, som jeg havde håbet.

IKKE pigens skyld - købesex er bare ved at miste effekten for mig. Til sidst blev det dog tid til at sorøjte ladningen op i hende, og hun tog imod med et smil. Og det var da også godt. Desværre havde jeg ikke mere krudt i bøssen, vi knaldede lidt igen efter afvaskning, men jeg kunne ikke komme og måtte kapitulere

pengene værd? Ja, trods alt. Hun leverer varen og er tæske ungpigelækker. Billederne yder hende ikke retfærdihed.

Kan jeg anbefale?

ja, hun er sød, petit, stram, villig og velduftende, så tag afsted, hvis hun tænder dig.

der stod ikknoget om finish inside, men jeg spurgte og hun svarede ja øjeblikkeligt.

Minusser?

hun kysser vist ikke og suttede heller ikke, jeg spurgte dog ikke, foe ville hellere have den hurtigt op i hendes stramme, varme pussy.

ps billederne er fra annoncen, hvis det kkke må lægges op, så må de gerne slettes af admin

72E1AC48-3A34-4A16-A064-56A075B322C4.webp EB374F8D-C0F5-444C-8F83-BE9E07FA8A6E.webp

Redigeret af Keeper

Skrevet

Hvorfor linker du til annonce og indsætter billeder?

Skrevet
Kimbj skrev, 1 time siden:

Hvorfor linker du til annonce og indsætter billeder?

Fordi det er reklame, ikke en anmeldelse

Skrevet
NoBad6 skrev, for 4 timer siden:

Kan jeg anbefale?

ja, hun er sød, petit, stram, villig og velduftende, så tag afsted, hvis hun tænder dig.

Werbung:twisted:..BUSTED!!

blob.png.7dfa7fb61885fcd5dfa9d0a74d5bee25.png

Skrevet

Skønt med billeder af pigen.. hov vent, det er da vist imod gruppens regler ! 
men sikke en fin REKLAME

Skrevet

Man må  da give lidt ekstra point for det kreative i, at reklamen ikke "kun" er positiv - det er da nyt fra den front B)

Skrevet

Hende har jeg besøgt da hun var i Kolding. Sød pige og en god oplevelse 

Skrevet
  • Author

Kælepotten; mange tak

Hedensted; Det kunne jeg ikke lige se, derfor skrev jeg, at de kunne slettes. Men du bor jo tæt på, hvis dit profilnavn er et tegn på bopæl - så kan du jo tjekke om det er reklame. Anyway, hun er vist ikke i Vejle mere

GIGANTISK HANE: Ja, det må man sige. Eller noget.

Frisk fyr; Javel ja. Det kunne også være fordi jeg sys det er træls når en annonce udløber eller skifter link, at man ikke længere kan se hvem anmeldelsen er om. Det var ment som en service.

Horus; øh, nå.

desværre guys. Kritisk indstilling er godt, men der er intet fake her.

• 1 year later...
Skrevet

Enig i anmelderen. Hun er pengene værd, og billederne er ægte. En af de beste jeg har prøvet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.