Hop til indhold

Cami Aalborg Centrum

Featured Replies

Skrevet

Hej

Pigen er meget nem at lave en aftale med - da jeg ankom åbnede hun døren, en lidt stille men sød pige - vi aftalte blow, slikke fisse kys og sex i forskellige stillinger.. 

jeg ville starte med at slikke hende, hun skulle står på alle 4 , straks krummer hun ryg, så det er umuligt at slikke fissen, jeg siger hun skal svejse i ryggen, så hun strutter med numsen, da tungen nærmede sig igen - krummer hun ryg igen - hmm tænker jeg, gider ikke kun slikke røv - vender hende om, så kommer der 2 finger ned foran klitten, de er nærmest umulige at komme igennem - så det bliver jeg også træt af

En lidt kedelig ting, for mig, hun lugter/smager lidt af fisk - jeg er 100% sikker på hun var ren, med hun lugter sikkert bare sådanne, og når hun bliver våd er det helt fedtet - er man til det - så er hun sikkert lige sagen.

kys det kan hun heller ikke - blow hm…

jeg kneppede hende færdig, og gik - jeg vil ikke anbefale hende. 

https://annoncelight.dk/showad/348633

Redigeret af fræk6

• 2 weeks later...
Skrevet

I have visited Cami on many occasions, she gives a good blowjob and if she treats her well, she gives you good service, I do not agree, I do recommend her , she Use silicone-based lubricant 

Redigeret af Espencarlos

Skrevet
Espencarlos skrev, for 6 timer siden:

I have visited Cami on many occasions, she gives a good blowjob and if she treats her well, she gives you good service, I do not agree, I do recommend her , she Use silicone-based lubricant 

Det kunne lyde som hendes pimp

Skrevet
Espencarlos skrev, for 7 timer siden:

maybe you are her pimp... you are not welcome her... we don't like pimps

Skrevet

Esbencarlos deltager ikke på site mere. FALSK ANMELDELSE

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.