Hop til indhold

Recommended Posts

Link først

https://annoncelight.dk/showad/334709

Havde er dejligt intimt besøg hos den lille smukke petit thai med de store silikone babser, skønne stive niples. Hun er en glad pige, med let til smil, grin og godt selskab. 

Hendes massage er ikke noget at skrive om, så efter 10 min fik vi gang i løjerne, hvor vi kom rundt om det meste, Helt fantastisk økoblow af flere omgang, en del servietter ved skilft mellem sex og blow, men sjældnet man møder en GP der synes ens pik smager fantastisk og virkelig går til det med stor lyst. Hun reagerer fint på det gensidige orale og var selvsmørende under hele agten. Der trosalt alt med indlagte pauser gik i forlænget spilletid. 1,5 time senere sad jeg i bilen igen og der blev ikke kigget på klokken. 

Super fin lejlighed, stort arbejdsrum, King size seng og gode bademuligheder. 

Der har været skriverier om hendes brug af flere navne, men hun bruger Jasmine, som er oversat til engelsk fra hendes thai navn Mali, som betyde blomst og det var lige hvad hun var. 

Er besøg der helt sikkert blive belønnet med et genbesøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Mali i Esbjerg forleden. Placering i centrum, tæt på “Rundkørslen”.

Sød og lattermild pige, der levede op til forventningerne og det aftalte. 
Massagen var ikke lige min kop the (meget  energisk), så næste gang bliver det direkte til sexdelen.  
Det er Mali på billederne og også hende du kommunikerer med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Styrmanden skrev, for 58 minutter siden:

Besøgte Mali i Esbjerg forleden. Placering i centrum, tæt på “Rundkørslen”.

Sød og lattermild pige, der levede op til forventningerne og det aftalte. 
Massagen var ikke lige min kop the (meget  energisk), så næste gang bliver det direkte til sexdelen.  
Det er Mali på billederne og også hende du kommunikerer med. 

Hvordan var hendes behåring downstairs?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...