Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Cimmie var let at lave en aftale med med SMS. Vær opmærksom på, at hun angiveligt ikke annoncerer de dage hvor hun ikke arbejder. Hun er en meget dejlig og velholdt dansk kvinde, slank med en velformet røv, en smuk og glat kusse og er let at tale med og leverer varen: Dejlig sex i alle stillinger, sut i bund så englene synger og prostata-massage. Brysterne er efter min ringe mening bløde, naturlige og dejlige og hun kan lide at de bliver kælet med - og vorterne reagerer på kæleriet.

Stedet er en lejlighed i en mindre boligblok i den nordvestlige del af Helsingør og det var let at parkere lige udenfor. 

Gentagelsesrisiko: 100%

Skrevet
  • Author

Nu var hun på igen i dag efter at være nede hele ugen :(

Skrevet
morfar1 skrev, den 3.2.2023 at 14:47:

Cimmie var let at lave en aftale med med SMS. Vær opmærksom på, at hun angiveligt ikke annoncerer de dage hvor hun ikke arbejder. Hun er en meget dejlig og velholdt dansk kvinde, slank med en velformet røv, en smuk og glat kusse og er let at tale med og leverer varen: Dejlig sex i alle stillinger, sut i bund så englene synger og prostata-massage. Brysterne er efter min ringe mening bløde, naturlige og dejlige og hun kan lide at de bliver kælet med - og vorterne reagerer på kæleriet.

Stedet er en lejlighed i en mindre boligblok i den nordvestlige del af Helsingør og det var let at parkere lige udenfor. 

Gentagelsesrisiko: 100%

Tak for din anmeldelse Morfar. Jeg er meget enig med dig vedr. Cimmie.

Hvis du kommer i det nordlige og har andre gode forslag må du meget gerne dele. /Anker

Skrevet
  • Author

Jeg har før været ret glad for Hana i Hillerød men hun er nu sortlistet da hun har fået lavet silikonebryster som det også fremgår af billedet - og det er et turnoff for mig, jeg er blevet for gammel til plasticlegetøj :(

Skrevet
morfar1 skrev, for 21 timer siden:

Jeg har før været ret glad for Hana i Hillerød men hun er nu sortlistet da hun har fået lavet silikonebryster som det også fremgår af billedet - og det er et turnoff for mig, jeg er blevet for gammel til plasticlegetøj :(

Du er en hård mand morfar :eek: Hana’s bryster ser da pæne ud på billedet, er det snyd… er de dårligt lavet eller hårde ?

Skrevet
  • Author

De er meget pæne og pænt lavede - og er ikke særligt hårde. Men altså, jeg vil have rigtigt bløde bryster på en voksen kvinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.