Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu vælger jeg også at gå ind med en anmeldelse, har fulgt med herinde i noget tid og også prøvet nogle af de anbefalinger der er kommet her.

Jeg har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/289021 og blev taget rigtig godt imod, af en sød og smilende og vanvittig velformet pige.

Pris og ydelse blev hurtigt aftalt og jeg lagde mig nøgen på briksen og hun kom ind og selvom hun er noget mindre end mig gik hun gladeligt til værks, jeg fik en god afslappende massage og hun var lidt snaksagelig på sit gebrokne engelsk og jeg følte at hun hyggede om mig. 

Da jeg på et tidspunkt mente at massagen var færdig, og jeg tog fat i hende, kravlede hun op på mig fik fikset regnjakken og gled ned over mig med et dejligt udtryk i ansigtet. hendes store bryster gyngede foran mig. Jeg fik taget hende i lidt forskellige stillinger og det sluttede af med at hun tog kondomet af og fik slikket mig til afslutning. hvor jeg stod med rystende knæ og sved på panden. Jeg er en glad og afslappet mand nu og skal helt klart tilbage til hende igen.

Skrevet

Jeg sksl i hvert fald besøge hende igen

Skrevet

Nogen der vil fortælle cirka hvor henne i byen man kan besøge hende? :D

Skrevet

Havnegade i Vejle. Den i kælderen. Mener det er nr. 27

Skrevet
momo skrev, 1 time siden:

Havnegade i Vejle. Den i kælderen. Mener det er nr. 27

Er der en bagved ind? Synes man står rimelig meget til offentlig skue derude på vejen:D

Skrevet
  • Author

Kan dog se at der er en ny pige dernede - spændende. det må undersøges

Skrevet

Er der nogen der kan give et kvalificeret gæt på Alie´s alder?

Skrevet
smorten skrev, for 5 timer siden:

midt i trediverne

Dejlig alder. Tak

Skrevet
  • Author

Jeg vælger hende i hvert fald gerne igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.