Hop til indhold
Agent666

Alice in Odense

Recommended Posts

Jeg har lige sat mig i sofaen efter at have besøgt Alice for 2. gang.

Hold nu op, hvor var det igen en dejlig oplevelse. Alice er, efter min mening,  en rigtig sød og dejlig pige i den rigtige alder. Hun bød igen velkommen med et stort varmt kys.

Hendes smil og gode humør er smittende. Hun er en MILF med dejlige store bryster og en god røv..... Jeg elsker store bryster. :-)

Startede med et dejligt blowjob hvor jeg stod op og hun sad på senden... Fedt. Hun vil meget gerne slikket og har en lille stribe hår forneden... meget pikant.

Vi glemte helt betalingen, som vi først kom i tanke om lidt senere i akten.... Hi. Så vi afregnede bare til sidst.

Hun er fantastisk at snakke med og den absolut bedste kæresteoplevelse  jeg har haft meget længe. Hun er her også i næste uge og jeg kommer med garanti igen.

Hun er skøn og billederne og videoen er af hende.

Big kisses

Michael

Link: https://annoncelight.dk/showad/337798

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i går på mit efterhånden månedlige besøg hos Alice.

Som altid lækkert, sjovt, frækt og dejligt. Alt er nævnt før så vil ikke gentage for meget.

Vil dog igen fremhæve at hun sgu får medajlen for bedste blowjob!

Havde som altid booket en time vip og fik igen fuld valuta for pengene. Alt hvad jeg havde lyst til og kunne klare;)

Forlod hende fuldstændigt afslappet, suget helt tom, med et kæmpe smil og langt over de 60 minutter.

Faktisk så meget over, at jeg næsten har helt dårlig samvittighed, men det er heldigvis hende der er tidsstyrer:D

Glæder mig allerede til at hun er tilbage i Odense i marts:razz: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJL skrev, for 41 minutter siden:

Var i går på mit efterhånden månedlige besøg hos Alice.

Som altid lækkert, sjovt, frækt og dejligt. Alt er nævnt før så vil ikke gentage for meget.

Vil dog igen fremhæve at hun sgu får medajlen for bedste blowjob!

Havde som altid booket en time vip og fik igen fuld valuta for pengene. Alt hvad jeg havde lyst til og kunne klare;)

Forlod hende fuldstændigt afslappet, suget helt tom, med et kæmpe smil og langt over de 60 minutter.

Faktisk så meget over, at jeg næsten har helt dårlig samvittighed, men det er heldigvis hende der er tidsstyrer:D

Glæder mig allerede til at hun er tilbage i Odense i marts:razz: 

 

Hvor cirka i odense holder hun til denne gang?? .)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige efter at jeg skrev anmeldelsen, så jeg at hun desværre er rykket til Kolding før tid i går. Hun skulle ellers have været i Odense til den 12. men der var vist lidt teknik problemer i lejligheden i Odense. Håber at hun kommer igen i marts ellers må vi jo en tur til Kolding ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...