Hop til indhold

Anna B -fræk og lækker student

Featured Replies

Skrevet

Billederne i annoncen er uden tvivl Anna B som er en ung, høj og slank kvinde. Hun er sød og dejlig. For mig føltes det som om jeg var sammen med en lækker kvinde jeg havde scoret på en aften i byen. 
Jeg kunne virkelig godt lide hendes bj uden. Hun slikker og sutter med et stille tempo og med langsomme tungebevægelser. Jeg kunne også godt lide at se hende mens hun slikkede mig. Det var ret frækt. 
Vi prøvede flere forskellige stillinger, men mit absolut favorit var missionær. Hun er ret stram, men alligevel var jeg ret dybt i hende. Desuden kunne jeg lide hendes sexedestøn, der virkelig bidrager til oplevelsen.

Inden jeg gik havde vi en rar afslappende samtale. Hun var smilende og glad, hvilket var rart, så jeg følte mig velkommen en anden gang.

https://annoncelight.dk/showad/351313

Skrevet

Efterhånden er der alt for mange flotte og medrivende glædespiger piger i Aarhus.

Glædespiger i Aarhus !

Til samling !

Rejs til København !

Verdens bedste marked for glædespiger findes her i København

Regner selvfølgelig med Le Courvosier loyalt bringer beskeden videre til all de glædespiger han møder i Aarhus.

Redigeret af BGI

Skrevet
  • Author
BGI skrev, for 40 minutter siden:

Efterhånden er der alt for mange flotte og medrivende glædespiger piger i Aarhus.

Glædespiger i Aarhus !

Til samling !

Rejs til København !

Verdens bedste marked for glædespiger findes her i København

Regner selvfølgelig med Le Courvosier loyalt bringer beskeden videre til all de glædespiger han møder i Aarhus.

Mange  flotte GP’er i Århus … det er ikke altid sådan… :lol: For en uge siden var der nærmest ingen- men jeg giver dig delvis ret- Lige nu er der mange som ser virkelig godt ud. :wub:

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

@Le courvoisier

Har godt set annoncen på AL og hun ser totalt lækker og indbydende ud. Jeg tror at der er to andre piger på lokationen, der også er High end af min skala.

Tak for at du deler din oplevelse.

Skrevet

Så fik jeg også besøgt Anna… ingen tvivl om at billederne er retvisende. Høj smuk pige.

Men hvordan forløb besøget så? Anna gjorde alt det rigtigt, sød, elegant, ivrig for at behage, men det blev sku uden den store forløsning da jeg må sande at jeg nok er til de mere petit piger, som Melissa og Jessyca. Derfor blev besøget uden den store tænding og jeg sagde tak for idag da jeg kunne mærke tændingen var væk. 

hvis I er til modelhøje piger så er Anna sagen:) 

Skrevet

@Lystenstiger

Jeg har det ligesådan - små petit slanke piger, det er lige mig.

Efter den oplevelse må du vist blive nødt til at tage en tur til Bording - denne her er da en super sexet lille lækker størrelse:

https://annoncelight.dk/showad/362702

“Hello Gentelmans ❤️❤️❤️I'm Jessy , charm combined with a knowing mind and naughty imagination. I’m first time in Denmark. I have 20yo , I’m small , petite girl just 155 cm , 50 kg 
I’m here to give you a good moment of joy”

ELLER AISHA / Vanessa - hun er 150 cm og 43 kg:

https://annoncelight.dk/showad/245948

som jeg kan give mine bedste anbefalinger.

Redigeret af DanishMember
Tilføjelse af citat

Skrevet
DanishMember skrev, 1 time siden:

@Lystenstiger

Jeg har det ligesådan - små petit slanke piger, det er lige mig.

Efter den oplevelse må du vist blive nødt til at tage en tur til Bording - denne her er da en super sexet lille lækker størrelse:

https://annoncelight.dk/showad/362702

“Hello Gentelmans ❤️❤️❤️I'm Jessy , charm combined with a knowing mind and naughty imagination. I’m first time in Denmark. I have 20yo , I’m small , petite girl just 155 cm , 50 kg 
I’m here to give you a good moment of joy”

ELLER AISHA / Vanessa - hun er 150 cm og 43 kg:

https://annoncelight.dk/showad/245948

som jeg kan give mine bedste anbefalinger.

Det er altid sundt at lære noget om sig selv - ja måske skulle man prøve Bording, trods den lange tur;) Vanessas venter jeg lige med at besøge igen, indtil de nye bryster er helet:)

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 52 minutter siden:

Hun ser jo sød ud, så hun kunne da godt lige ryge på listen.

hvor høj snakker vi ca.?

Hun skriver 1,83 cm- jeg vil mene at det er rigtigt.

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 17 timer siden:

Hun skriver 1,83 cm- jeg vil mene at det er rigtigt.

Doh, synes ellers jeg tjekkede annoncen inden jeg skrev:blink: så jeg skal måske snart besøge en øjenlæge:)

Skrevet
DanishMember skrev, den 3.2.2023 at 10:27:

@Le courvoisier

Har godt set annoncen på AL og hun ser totalt lækker og indbydende ud. Jeg tror at der er to andre piger på lokationen, der også er High end af min skala.

Hvor ca holder de til ?

Skrevet
Aarhusfyr1974 skrev, 1 time siden:

Hvor ca holder de til ?

Det i den vestlige del af Aalborg - så altså vestbyen 

Skrevet
DanishMember skrev, den 3.2.2023 at 10:27:

@Le courvoisier

Hvor ca i Viby holder de til ?

Skrevet
Aarhusfyr1974 skrev, for 19 minutter siden:

Hvor ca i Viby holder de til ?

Det ligner endnu en Nordbyvej uden jeg dog har været der.

Skrevet

Det er på vestergårdsvej :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.