Borende X 25042 Skrevet 3. December, 2013 (edited) Hej Admin. Der var nogle problemer med "maskineriet" omkring midnat. Det var meget svært at komme ind, og nogle indlæg blev i to eksemplar, ligesom det ikke var muligt at rette i det. Jeg håber, der var noget forbigående. Ellers synes jeg, at den ny side har fungeret godt. Redigeret 3. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 3. December, 2013 Hej Admin. Der var nogle problemer med "maskineriet" omkring midnat. Det var meget svært at komme ind, og nogle indlæg blev i to eksemplar, ligesom det ikke var muligt at rette i det. Jeg håber, der var noget forbigående. Ellers synes jeg, at den ny side har fungeret godt. Jeg fik også et indlæg til at gå i vasken men nu er jeg da klar over det ikke var mit hjemmenetværk den var gal med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 3. December, 2013 Der var nogle serverproblemer omkring midnat som varede frem til omkring kl. 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg