Hop til indhold

Domina vs GP

Featured Replies

Skrevet

Vi er nok alle enige om at en kvinde eller mand som tilbyder sex mod betaling er prostitueret

Og for at det følgende ikke skal opfattes som jeg prøver at hæve dominaer over de som tilbyder sex for penge, så er alle ligeværdige, faktisk er nogle af mine bedste venner ludere (deres egen betegnelse)

Men til spørgsmålet.

En domina som ikke tilbyder sex, er hun prostitueret?

Og hvis ikke hvor går grænsen?

Skrevet

Nope - Det tænker jeg ikke under forudsætning af, at  der ikke indgår betaling i form af økonomi, naturalier eller andre modydelser.

Alternativt vil det jo være et egentligt kundeforhold og altså en form for prostitution eller lignende 

Redigeret af Bukken

Skrevet

Jeg vil sige at der er nogle professionelle Dominaer, som ikke tilbyder sex men kun dominans. (Det har jeg nemlig selv gjort) 

Andre Dominaer tilbyder begge dele. 

Men hvis vi tager udgangspunkt i de Dominaer, der ikke tilbyder sex - altså penetrations sex eller oral sex. De Dominaer som beholder alt tøjet på. Er de prostituerede? 

Man kan sige at de jo stadig arbejder med sex og seksualitet i et eller andet omfang. De er derfor sex arbejdere 

Men er en der arbejder med sex så prostitueret? 

For så er en sexolog det jo også - altså prostitueret idet hendes fag også er indenfor det seksuelle. 

Mit svar må derfor blive :

prostitueret = nej

Sexarbejder = ja 

Men det er helt mit eget view

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Helt ok ... kan godt se at jeg var på vej ud i noget rod da jeg ikke har besøgt en dominia :)

For indgår der ikke en form for seksuel ydelse kan det vel ikke defineres som prostitution som @Den lille frøken så fint redegør for i sit indlæg

Redigeret af Bukken
Sætte nisse

Skrevet
Bukken skrev, for 5 timer siden:

For indgår der ikke en form for seksuel ydelse kan det vel ikke defineres som prostitution

Men det gør der jo, det er vel de færreste mænd, der kun spiller kort og drikker kaffe hos dominaen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.