Hop til indhold

Lea 21 år Odense

Featured Replies

Skrevet

Billederne er af hende. Dog har de været igennem Photoshop. Hun er lidt chubby. Sød pige og høflig. Ikke så god til engelsk. Sex var kedeligt. Hun var helt uden initiativ. Der er ingen fare for gentagelse.

Skrevet

Havde samme oplevelse som Singleguy.... Derudover stemte priser og ydelser ikke med det, man fik sendt på SMS... Der er åbenbart eksterne "bookere" på - burde være vendt om...

Skrevet
  • Author

1000 tak for disse skriv om denne Lea.....ja, synes nu også det hele så lusket ud og med så lave priser...nok for at lokke kunder i butikken. ..at en slank pige på fotos pludselig er blevet en chubby pige irl, fortæller om snyd..... Lea er hermed slettet fra min liste:twisted:

Skrevet

Jeg besøgte Lea for 3 dage siden, og intet har svaret til den annoncerede. 

Hun var 15 kg mere og ville ikke levere den annoncerede service og beholde priserne. Sagde at det er ikke hende der laver annoncen men hendes "manager"...

Så sagde jeg at det ikke var i orden og hun må godt fortale hendes "manager" ikke at lave sådan svineri og så gik jeg væk...

Det var kendt sted tæt på Odense Stadion...

tror hun har skiftet sted og annoncerer igen som "Hot and sexy"  (Sophia) fordi denne annonce kom lige op når Lea forsvandt.

https://annoncelight.dk/showad/363669

• 2 weeks later...
Skrevet
Thorsonito2 skrev, den 4.2.2023 at 16:20:

Jeg besøgte Lea for 3 dage siden, og intet har svaret til den annoncerede. 

Hun var 15 kg mere og ville ikke levere den annoncerede service og beholde priserne. Sagde at det er ikke hende der laver annoncen men hendes "manager"...

Så sagde jeg at det ikke var i orden og hun må godt fortale hendes "manager" ikke at lave sådan svineri og så gik jeg væk...

Det var kendt sted tæt på Odense Stadion...

tror hun har skiftet sted og annoncerer igen som "Hot and sexy"  (Sophia) fordi denne annonce kom lige op når Lea forsvandt.

https://annoncelight.dk/showad/363669

er det så heller ikke hende på billederne som tråden drejer sig om Lea. ?

Skrevet
biker skrev, for 10 timer siden:

er det så heller ikke hende på billederne som tråden drejer sig om Lea. ?

Der er skiftet billeder nu. Tvivler på at du finder hende der

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.