Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så vidt jeg er orienteret … så åbner det ikke igen på den adresse. Pat arbejder nu hos Nat i Adelgade. Og hun har planer om at åbne selv igen et nyt sted.

Skrevet
  • Author
unip skrev, for 20 timer siden:

Så vidt jeg er orienteret … så åbner det ikke igen på den adresse. Pat arbejder nu hos Nat i Adelgade. Og hun har planer om at åbne selv igen et nyt sted.

Tak for din oplysning.

Nat sted i Adelgade er det godt? Hun har nogle fortrin, der ser indbydende ud. Men er der udvidet muligheder her, b2b, fb mv?

Pat hun er bare lækker og super sød, samt med udvidet muligheder..

Hendes sted har indbydende 

Skrevet
  • Author
unip skrev, den 1.2.2023 at 23:14:

...Lyder spændende med hendes tanker om nyt sted. For hendes lokaler er ofte flotte og præsentable..venter ihvertfald i spænding

Skrevet

Hvordan er pats massage skills   ( jeg mener rigtig MASSGE ) 

• 3 months later...
Skrevet
  • Author
unip skrev, den 1.2.2023 at 23:14:

Jeg var forbi i dag forbi for at få massage af Pat i Adelgade. Men hun var ej længere på stedet.

Har hun åbnet et nyt sted eller er hun blot permanent stoppet?

Skrevet
Pyjamasparty skrev, for 33 minutter siden:

Jeg var forbi i dag forbi for at få massage af Pat i Adelgade. Men hun var ej længere på stedet.

I en periode henviste hendes hjemmeside til Hindegade, ikke Adelgade.

Skrevet
Dane skrev, for 14 timer siden:

I en periode henviste hendes hjemmeside til Hindegade, ikke Adelgade.

Kan være hun har overtaget tom shop i emdrup, der står Pat på vinduet. Håber ikke denne info er  imod reglerne..... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.