Hop til indhold

Recommended Posts

Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158

Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale.

Sproget lugter også langt væk af google translate.

Redigeret af Slikkeprinsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden:

Sproget lugter også langt væk af google translate

og jo, en smule....:-) husk at anmelde annoncen med bevis, måske vågner AL og fjerner disse annoncer

Kender ikke hjemmesiden helt i nu men, er her kun idag så det fint;) skriver "Trunten": øh ok, det er så 4 dag pus....

Om man fatter, nogen nogensinde hopper (eller håbber) som trunte her nok ville skrive sådanne annoncer.....helt hen i skoven

fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000,

:D

der findes tiktok info om snyde-metoder, dette er en af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158

Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale.

Sproget lugter også langt væk af google translate.

Here we go again.....de bliver sgu da ved!...og hvorfor lige 6.000 kr hver gang...he..he...totalt latterligt scam.......kan være, at man i sin liderlighed møder en stråmand i form af en 17 årig afro-etnisk--herkomstlig persona;)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...