Slikkeprinsen 82 Skrevet 1. Februar, 2023 (edited) Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158 Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale. Sproget lugter også langt væk af google translate. Redigeret 1. Februar, 2023 af Slikkeprinsen 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 1. Februar, 2023 Synes nu også annoncen lyser langt væk af fake, træls man sådan skal passe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luca1234 28 Skrevet 1. Februar, 2023 Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden: Sproget lugter også langt væk af google translate og jo, en smule....:-) husk at anmelde annoncen med bevis, måske vågner AL og fjerner disse annoncer Kender ikke hjemmesiden helt i nu men, er her kun idag så det fint;) skriver "Trunten": øh ok, det er så 4 dag pus.... Om man fatter, nogen nogensinde hopper (eller håbber) som trunte her nok ville skrive sådanne annoncer.....helt hen i skoven Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden: fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, der findes tiktok info om snyde-metoder, dette er en af dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 1. Februar, 2023 (edited) Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden: Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158 Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale. Sproget lugter også langt væk af google translate. Here we go again.....de bliver sgu da ved!...og hvorfor lige 6.000 kr hver gang...he..he...totalt latterligt scam.......kan være, at man i sin liderlighed møder en stråmand i form af en 17 årig afro-etnisk--herkomstlig persona Redigeret 1. Februar, 2023 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg