Hop til indhold

Forsigtighed anbefales!

Featured Replies

Skrevet

Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158

Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale.

Sproget lugter også langt væk af google translate.

Redigeret af Slikkeprinsen

Skrevet

Synes nu også annoncen lyser langt væk af fake, træls man sådan skal passe

Skrevet
Slikkeprinsen skrev, for 1 time siden:

Sproget lugter også langt væk af google translate

og jo, en smule....:-) husk at anmelde annoncen med bevis, måske vågner AL og fjerner disse annoncer

Kender ikke hjemmesiden helt i nu men, er her kun idag så det fint;) skriver "Trunten": øh ok, det er så 4 dag pus....

Om man fatter, nogen nogensinde hopper (eller håbber) som trunte her nok ville skrive sådanne annoncer.....helt hen i skoven

fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000,

:D

der findes tiktok info om snyde-metoder, dette er en af dem

Skrevet

Hej- Havde kontakt med: https://annoncelight.dk/showad/363158

Og det gik fint med sms aftale, men jeg ville kun få adressen hvis/når jeg ringede. Det gjorde jeg, og fik besked på, at hun var blevet snydt i formiddags for 6.000, så derfor ville hun have en mandlig kammerat til at hente det aftalte beløb ved bilen, inden jeg blev lukket ind......så derfor et stort rungende nej tak til aftale.

Sproget lugter også langt væk af google translate.

Here we go again.....de bliver sgu da ved!...og hvorfor lige 6.000 kr hver gang...he..he...totalt latterligt scam.......kan være, at man i sin liderlighed møder en stråmand i form af en 17 årig afro-etnisk--herkomstlig persona;)

Redigeret af GIANT COCK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.