Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa alle sammen

Er der nogen der ligger inde med nogle anbefalinger på en fræk milf eller en over i husmor typen - gerne om 40-45år.

Har luret lidt på hende her - http://www.theladymylena.com/#!om-mylena .

Er selv en ung fyr på 25 som tænder en del på tanken om en kvinde der er lidt ældre end mig.

Skal lige siges at det skal være i Nordsjælland eller hovedstadsområdet.

Hilsen tintin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa alle sammen

Er der nogen der ligger inde med nogle anbefalinger på en fræk milf eller en over i husmor typen - gerne om 40-45år.

Har luret lidt på hende her - http://www.theladymylena.com/#!om-mylena .

Er selv en ung fyr på 25 som tænder en del på tanken om en kvinde der er lidt ældre end mig.

Skal lige siges at det skal være i Nordsjælland eller hovedstadsområdet.

Hilsen tintin

Jeg kan anbefale Sweetandhot :-)

http://www.voksenlisten.dk/sweetandhot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv hende her 

Har ofte annonce i EB, bl. a. idag

ABSOLUT VANLØSE STORBARMET
glatbarberet blondine, 46. Speciale: Oliekropsmassage, alt blidt. Knaldtilbud 500,-. 10.00 - 15.00.

Privat diskret sted. Rent og pænt. Blond lidt buttet (for en i din alder nok ret buttet) men fast i formerne, frækt sort undertøj, ren og pæn. 500 for en god omgang alm. dansk

Ingen tatoos, piercinger eller andet men ret naturlig. Har prøvet hende to gange, 2. gang var hun blevet lidt lidt rutinepræget, men hun er fræk.

Det er svært at finde kvinder i den alder i branchen som ikke er fyldt med tatoos og taler som en havnearbejder. Mange er også for fede eller for tynde. Hende her er lige tilpas efter min smag.

Ser frem til en beretning...

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad med at prøve hende og så bringe en anmeldelse - det vil være den ægte pionerånd!

He he det ville jeg gerne - havde allerede været der, hvis ikke jeg boede i Jylland :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at prøve hende og så bringe en anmeldelse - det vil være den ægte pionerånd!

Jeg har været der.

Rigtig sød og så gir hun fransk uden gummi. Hun vil ikke have ladningen i munden, men hun har et par rigtig flotte (læs store) bryster hvor hun hjertens gerne tager imod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg synes du skal prøve milf i Farum, som du finder et link til lidt højere oppe under efterlysninger. 

Tror det lige er noget for dig. 

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...