Sj1980 0 Skrevet 1. Februar, 2023 For noget tid siden så jeg en annonce for en virkelig flot dansk pige der hed Samantha, men jeg kunne ikke lige få det til at gå op i en højere enhed med min udstationering. Jeg mener hun kaldte sig/hed Samantha Copenhagen? Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde hende eller som har besøgt hende der kan give hende nogle (forhåbentligt rosende) ord med på vejen?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 3. Februar, 2023 Søg på hendes navnby på instagram og hun dukker op. Man kan lave aftaler med hende der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 11. Februar, 2023 Tænker hun er fake da alle hendes SoME er lagt ned og væk . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 50 Skrevet 11. Februar, 2023 Molke skrev, for 3 timer siden: Tænker hun er fake da alle hendes SoME er lagt ned og væk . Jeg fandt hende på IG - og fik lov at følge hende. Dog har jeg igen unfollowed, da hun ikke var min type overhovedet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 12. Februar, 2023 Jeg følger hende ikke , men alt SoME blev lagt ned fredag , så tænker der er sket et eller andet siden hun trak stikket . Men syntes nu hun var ret frækt som en af de få i den verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg