Kim Madsen 850 Skrevet 1. Februar, 2023 Da jeg for 1 år siden besluttede mig for at sugerdate meldte jeg mig ind på websitet og lave en profil og se mulighederne uden nogen ideer om udfaldet. Løbende skriver.. og lidt bid og derefter en kvinde der ville mødes efter 3 ugers tid på SD. Hun var erotisk buttet lækker store bryster 85 C og utroligt smuk ansigt og så 35 år..hun havde partner ifølge profil men var afklaret med sex ved siden af. Vi aftale at mødes hos hende og besøgte hende i lejeligheden. Alt gik fuld ud efter aftale beløb og hvad der ellers ville opstå...dog ikke at hendes veninde/partber stod i et andet værelse ( som extra backup) og stod og lyttede imens vi kneppede løs. Da jeg syntes jeg hørte nogle lyde og blev mistænksom og rejste fra sengen under akten og åbnede døren ind til stuen og så en kvinde uden tøj på lege med sig selv stående bag døren med en hånd oppe i missen og den anden hånd hårdklemt omkring sin enebryst...( flot krop lang mørkt hård 90 DD bryster og fuldbehåret mis) Lidt overrasket og frækt tændt tog jeg hende i hånden og træk hende med ind til min SD date for at få en opklaring, hvem hun var. Sandhenden var hun var hendes elsker og partner og hun ville prøve sex med en mand men var bange for at være alene med mig derfor stod hun derinde dog ikke at hun skulle deltage . Hendes forklaring kom promte at hun var blev mega liderlig af vor bolleri og fingerede sig selv af vild lyst. Da jeg syntes det var okey forslog jeg en 3 kant hvis de var indstillet til dette og så tog fanden løs med begge kvinderne efter fuldt accept. Pludselig lå vi på skiift og bollede slikkede fisse kusse bryster anus tungkysse 2 tunger suttende på min pik og nosser alle mulige stilling sandwich og legetøjet kom frem og vi nød alle sammen hinanden over 4 timers intenst kæreste/hård/GFE sex så håret baskede omkring os og var våde af sved. Da vi alle var brændt ud og lå slynget omkring i hinandes arme og så hinanden i øjende måtte jeg gå til bekendelse og sige det var det bedste SD møde ever at opleve dette med disse damer. De indrømmede at de fantaserede om at prøve dette men manglede den rigtig mand til dette og tændte vildt på mig. Vi aftale et fast møde 1 gang pr mdr over 3 mdr da jeg havde andre jeg gerne ville prøve af fra SD. Desværre blev det kun denne 1 gang pga mit arbejde spænder ben for mine aftaler og deres interesse gled ud fandt 3 andre jeg besøgte og ville nyde alene og på skift der var lidt mere erotisk tændt og nærværet 100% mere mig..one on one. Jo da det kan være spændende. Alt sex vae med kondom 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 1. Februar, 2023 Sikken en historie. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 1. Februar, 2023 Den film har jeg også set 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 1. Februar, 2023 McFarlane skrev, for 2 minutter siden: Den film har jeg også set Har du den på VHS så vil jeg gerne låne den lyder som en god film Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 1. Februar, 2023 Kim Madsen skrev, for 7 timer siden: Da jeg for 1 år siden besluttede mig for at sugerdate meldte jeg mig ind på websitet og lave en profil og se mulighederne uden nogen ideer om udfaldet. Løbende skriver.. og lidt bid og derefter en kvinde der ville mødes efter 3 ugers tid på SD. Hun var erotisk buttet lækker store bryster 85 C og utroligt smuk ansigt og så 35 år..hun havde partner ifølge profil men var afklaret med sex ved siden af. Vi aftale at mødes hos hende og besøgte hende i lejeligheden. Alt gik fuld ud efter aftale beløb og hvad der ellers ville opstå...dog ikke at hendes veninde/partber stod i et andet værelse ( som extra backup) og stod og lyttede imens vi kneppede løs. Da jeg syntes jeg hørte nogle lyde og blev mistænksom og rejste fra sengen under akten og åbnede døren ind til stuen og så en kvinde uden tøj på lege med sig selv stående bag døren med en hånd oppe i missen og den anden hånd hårdklemt omkring sin enebryst...( flot krop lang mørkt hård 90 DD bryster og fuldbehåret mis) Lidt overrasket og frækt tændt tog jeg hende i hånden og træk hende med ind til min SD date for at få en opklaring, hvem hun var. Sandhenden var hun var hendes elsker og partner og hun ville prøve sex med en mand men var bange for at være alene med mig derfor stod hun derinde dog ikke at hun skulle deltage . Hendes forklaring kom promte at hun var blev mega liderlig af vor bolleri og fingerede sig selv af vild lyst. Da jeg syntes det var okey forslog jeg en 3 kant hvis de var indstillet til dette og så tog fanden løs med begge kvinderne efter fuldt accept. Pludselig lå vi på skiift og bollede slikkede fisse kusse bryster anus tungkysse 2 tunger suttende på min pik og nosser alle mulige stilling sandwich og legetøjet kom frem og vi nød alle sammen hinanden over 4 timers intenst kæreste/hård/GFE sex så håret baskede omkring os og var våde af sved. Da vi alle var brændt ud og lå slynget omkring i hinandes arme og så hinanden i øjende måtte jeg gå til bekendelse og sige det var det bedste SD møde ever at opleve dette med disse damer. De indrømmede at de fantaserede om at prøve dette men manglede den rigtig mand til dette og tændte vildt på mig. Vi aftale et fast møde 1 gang pr mdr over 3 mdr da jeg havde andre jeg gerne ville prøve af fra SD. Desværre blev det kun denne 1 gang pga mit arbejde spænder ben for mine aftaler og deres interesse gled ud fandt 3 andre jeg besøgte og ville nyde alene og på skift der var lidt mere erotisk tændt og nærværet 100% mere mig..one on one. Jo da det kan være spændende. Alt sex vae med kondom Fandt du lige en gammel røver historie fra de grå sider ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 290 Skrevet 1. Februar, 2023 Jeg tror sgu på historien, men det gjorde jeg vel også på de grå sider i Rapport Virkeligheden overgår gang på gang fantasien, specielt når kønsdriften er involveret. "Desværre" endte eventyret her jo heller ikke med at alle tre levede lykkeligt sammen, så igen som det tit går, er "lykken lunefuld" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 301 Skrevet 1. Februar, 2023 "Anders And - vores historier er bedre end dine" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 1. Februar, 2023 Sikker på at jeg i sin tid læste det samme på De Grå Sider i nu lukkede Ugens Rapport. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg