Hop til indhold

Anna Nyborgvej

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved hvor denne lille godte er blevet af? Ingen svarer på tlf og annoncen har været væk i lang tid. Er hun rejst ?

Skrevet

Hun har da jævnligt annonce oppe, men kun når hun vil have besøg. Mener at jeg har set annonce inden for den sidste uges tid, men ikke lige dag. Er heller ikke sikker på hun kalder sig Anna mere, men annoncen har altid thai flag med

Skrevet
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Hun har da jævnligt annonce oppe, men kun når hun vil have besøg. Mener at jeg har set annonce inden for den sidste uges tid, men ikke lige dag. Er heller ikke sikker på hun kalder sig Anna mere, men annoncen har altid thai flag med

Hun kalder sig ikke Anna, det ved jeg godt. Adressen er tom :(,  Det var nu ellers godt

Skrevet

Ja hun er rigtig sød og knepper som en drøm.

Annoncen har været væk i ca 14 dage (jeg har tjekket hver dag), så jeg tror hun er rejst.

Håber hun bare er taget på ferie...det gør mange thai'er i denne tid, og at hun så kommer tilbage :)

Skrevet
Big3lover skrev, for 14 timer siden:

Ja hun er rigtig sød og knepper som en drøm.

Annoncen har været væk i ca 14 dage (jeg har tjekket hver dag), så jeg tror hun er rejst.

Håber hun bare er taget på ferie...det gør mange thai'er i denne tid, og at hun så kommer tilbage :)

Ja hun var/er en drøm. Kan ikke tælle hvor mange gange jeg er kommet i munden på hende. Hun har kostet mange gysser men har været det hele værd. Lad os håbe at se hende på annoncen snart 

Skrevet

Hun er sikkert i Thailand nu, hendes visa er snart slut, var ved hende for 2-3 uger siden og hun sagde at inden for 1 mdr hun skulle hjem og hun vidste ikke om hun kom til bage

Skrevet
giganten skrev, for 23 timer siden:

Hun er sikkert i Thailand nu, hendes visa er snart slut, var ved hende for 2-3 uger siden og hun sagde at inden for 1 mdr hun skulle hjem og hun vidste ikke om hun kom til bage

Det udløb allerede i maj :shock: Så hun har kørt lidt på frihjul. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.