Hop til indhold
Guest thaimassoren

Anna Nyborgvej

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Nogen der ved hvor denne lille godte er blevet af? Ingen svarer på tlf og annoncen har været væk i lang tid. Er hun rejst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hun har da jævnligt annonce oppe, men kun når hun vil have besøg. Mener at jeg har set annonce inden for den sidste uges tid, men ikke lige dag. Er heller ikke sikker på hun kalder sig Anna mere, men annoncen har altid thai flag med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Mr1time skrev, for 1 time siden:

 

Hun har da jævnligt annonce oppe, men kun når hun vil have besøg. Mener at jeg har set annonce inden for den sidste uges tid, men ikke lige dag. Er heller ikke sikker på hun kalder sig Anna mere, men annoncen har altid thai flag med

Hun kalder sig ikke Anna, det ved jeg godt. Adressen er tom :(,  Det var nu ellers godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er rigtig sød og knepper som en drøm.

Annoncen har været væk i ca 14 dage (jeg har tjekket hver dag), så jeg tror hun er rejst.

Håber hun bare er taget på ferie...det gør mange thai'er i denne tid, og at hun så kommer tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Big3lover skrev, for 14 timer siden:

Ja hun er rigtig sød og knepper som en drøm.

Annoncen har været væk i ca 14 dage (jeg har tjekket hver dag), så jeg tror hun er rejst.

Håber hun bare er taget på ferie...det gør mange thai'er i denne tid, og at hun så kommer tilbage :)

Ja hun var/er en drøm. Kan ikke tælle hvor mange gange jeg er kommet i munden på hende. Hun har kostet mange gysser men har været det hele værd. Lad os håbe at se hende på annoncen snart 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sikkert i Thailand nu, hendes visa er snart slut, var ved hende for 2-3 uger siden og hun sagde at inden for 1 mdr hun skulle hjem og hun vidste ikke om hun kom til bage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
giganten skrev, for 23 timer siden:

Hun er sikkert i Thailand nu, hendes visa er snart slut, var ved hende for 2-3 uger siden og hun sagde at inden for 1 mdr hun skulle hjem og hun vidste ikke om hun kom til bage

Det udløb allerede i maj :shock: Så hun har kørt lidt på frihjul. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...