Hop til indhold
CPHticklefan

Nogle anbefalinger til Tickling Fetish sessioner

Recommended Posts

Jeg er i pine over manglen på interesse inden for tickle fetishes! Jeg vil bare bindes og kildes; til jeg mister forstanden.

Dominatrix scenen er meget intimiderende; og jeg vil ikke træde nogen over tæerne, fordi jeg er uden experience. Ej heller gøre nogen utilpas, da jeg selv er kvinde. Øv!

Nogen anbefalinger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 22 timer siden:

Du er altid velkommen hos mig! Jeg har absolut intet imod kvindelige gæster :) Og så er jeg god til at kilde siger visse mennesker ;-) 

Der er så sødt af dig og skrive; men jeg kan se at du ikke modtager klienter uden tidligere experience. Der har jeg ikke :')

Men tusind tak fordi du skrev ❤️ Ha' en dejlig dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHticklefan skrev, den 1.2.2023 at 12:43:

Der er så sødt af dig og skrive; men jeg kan se at du ikke modtager klienter uden tidligere experience. Der har jeg ikke :')

Men tusind tak fordi du skrev ❤️ Ha' en dejlig dag!

Jeg har været ved Mistress Spankerella i en anden anledning end kildefetish, men jeg havde en rigtig god oplevelse og kan klart anbefale dig at gå til hende selv om du er novice. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...