Hop til indhold

Ann fra Gram, nogen der har mødt hende

Featured Replies

Skrevet

Hej. Vil besøge Ann fra Gram. Er der nogen der har været hos hende. Hvis ja, hvordan var massage og kunne man få sex. Hvad var prisen.

Skrevet

der står, eller "særlige" ekstra massagemøder i klinikken, så der ku jo nok være mulighed for at du kan blive hevet lidt i banditten også :P:) det nemmeste er nok at prøve og kontakte hende, og høre om ydelser :)

Skrevet

Som jeg har forstået på et andet indlæg, kan man godt få fuld pakke, men så er det ikke med Ann - det har hun en anden til.

Skrevet

Har været der for noget tid siden. 

Massagen er god og men kan også få sex men ikke med super fransk alt er med kondom 

Skrevet
denstille skrev, for 22 timer siden:

Har været der for noget tid siden. 

Massagen er god og men kan også få sex men ikke med super fransk alt er med kondom 

Hvad koste det ? Tak

Skrevet
  • Author

Hej. Var på  besøg der igår. Fik super god massage af en nøgen ung kvinde samt blow uden og sluttede med dejlig sex. Jeg kommer igen..

Skrevet
  • Author

Prisen var forhandlet inden mødet og ja det var en super pris og fik 65 min.

Skrevet
bukas skrev, den 1.2.2023 at 10:31:

Hej. Var på  besøg der igår. Fik super god massage af en nøgen ung kvinde samt blow uden og sluttede med dejlig sex. Jeg kommer igen..

Tak for at bekræfte at man stadig kan få god sex på stedet :)

Jeg synes at have læst at stedet skulle være mindre diskret nu, da huset er blevet delt og har naboer i den ene ende. Så du noget til dette? Nogle er sikkert ligeglade, men jeg har altid haft det stramt med at skulle "hilse" på folk på vejen ind - og ud. 

Skrevet
  • Author

Det er ok disk. Man parkerer bag huset og der bliver åbnet hurtigt. Jeg kommer gerne igen.  Men fortæl om jeres oplevelse hvis i besøger stedet.

Skrevet
bukas skrev, for 17 minutter siden:

Det er ok disk. Man parkerer bag huset og der bliver åbnet hurtigt. Jeg kommer gerne igen.  Men fortæl om jeres oplevelse hvis i besøger stedet.

Jeg forvekslede huset med stedet i Vejen. Stedet i Gram husker jeg også som fint diskret.

Skrevet

Til de, som har besøgt Anns sted:

Har I oplevet problemer med kommunikation?

Efter en del besvær har jeg fået en aftale, men kan hverken få oplyst pris eller service

Skrevet

De oplyser ikke om pris/ydelser på telefon.

rimelige priser og god service, bare afsted!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.