Hop til indhold

Pige på snap

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har mødt "Klara mødes osse" på snapchat og i virkeligheden? For at mødes med hende skal man betale for VIP medlemsskab hos hende 350 kr

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen der har mødt "Klara mødes osse" på snapchat og i virkeligheden? For at mødes med hende skal man betale for VIP medlemsskab hos hende 350 kr

Ha ha... Don't do it.

I vil formentlig aldrig komme til at mødes...

Skrevet
  • Author

Også min fornemmelse, men hvis nu der sad nogen her på eroguide der havde gode oplevelser med pigen så ville jeg gerne høre om det

Skrevet

Jeg tror, at køen af mennesker ville være længere ved et gratis motorvejstoilet i Nordtyskland. 

:ph34r: Q.

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 19 minutter siden:

VIP medlemsskab hos hende 350 kr

:-) elsker alle disse smarte fiduser, der som sådan k a n føles som VIP (man får lidt mere) men hvis man intet får uden vip, vil vip i realiteten blot kunne være 2 videoer mere og et nøgenfoto. 350,- fra 100 mænd på et år er dog alligevel 35000 eller en macbook og en luksusferie. For at sende et foto og 2 videoer. 

ALLE på snapchat, der sælger fotos/videoer, bruger denne fidus med VIP-medlemsskab udover truslen om "sidste dag/chance" eller "Nu rydder jeg op, skal du med eller køber du ikke inden torsdag, blokeres du".

At du så ikke orker at smide et link.....tja; tænker da bare du prøver at smide de 350,- og ser, hvad du får 

Skrevet

Der kan siges meget kort. 

Forudbetaling = NEJ TAK!

Lad nu være med at tænke med lille hjernen,  nå du ser et par billeder af en lækker pige på Snapchat,  du ved ikke hvem der gemmer sig bag den profil 

Tramp_smoking_cigar_with_cane_over_arm_-_restoration.png

Redigeret af lille_peter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.