Hop til indhold
Stangen

Erfaringer fra Bangkok søges

Recommended Posts

Jeg står og skal på en forretningsrejse til Bangkok og bo på et 5 stjernet hotel.

Hvis der er nogle der har nogle links til bestilling af GPere og andre gode råd hører jeg gerne herom. Det skal helst kunne foregå diskret - da der vil være andre kollegaer, der også bor på hotellet - så diskretion er vægtet højere end pris :)

Alle råd og tips modtages gerne.

 

stangen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har smoochi, dyrt - men nemt, udvalget er ikke så imponerende dog. Alternativt er der gamble med thaifriendly og finde nogle freelancers derinde. Dertil har du Fiwfans, brug google translate, og skriv til dem over Line. Alternativt, så find en pænere sted hvor du kan smutte forbi - jeg kan anbefale Daisy Club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag på Nana Plaza, find en pige, og check in på et short time room på stedet. Nemmere bliver det ikke. Eller tag til en af massagestederne i Sukumvit soi 22. Søg f.eks. på Kiss massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Download Wechat og brug funktionen " People nearby". Rigtig mange freelancere bruger den i Bangkok, og de kan ofte være hos dem.

Wechat kan være lidt irriterende at sætte op til engelsk, men er klart blevet en af mine favoritter i Bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også bare gå en tur ud på gaden. Da jeg var i Bangkok blev jeg udsat for seksuelt overgreb på hvert gadehjørne af meget aggressive købepiger. Det er nogle år siden nu, men det har nok ikke ændret sig. Okay det er ikke det mest diskrete, men det er nemt i det mindste. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...