Hop til indhold

Nova Nice - mega plastik look

Featured Replies

Skrevet

Hvis du tænder på TOTALT PLASTIK oversize look, så bør du måske ikke misse denne:

Nova nice

Har ikke selv været der, men ville lige vise hende frem, da hun kun er her 6 dage

Redigeret af PoulPik

Skrevet

Ja mega meget woooow... 2400 lige for meget til mig men det kunne sgu være djovt

Skrevet

Hun havde 3200 sidst hun var her. Hun havde desværre uheld så Hun måtte have taget det hele ud og påbegynde nye opfyldninger

Skrevet

Det er så mærkeligt og vulgært at det næsten var noget jeg gerne vil prøve. Men tid og sted spiller ikke. Håber at høre hvis nogen giver det et skud:)

Skrevet

Jeg besøgte hende sidst hun var og det var ganske lækkert.  Specielt hvis man tænder på sådan et look. 

Skrevet

Silicone og filler er hvad det er, nemlig smag og behag men bag alt det visuelle bor der en helt utrolig sød tysk pige som er nem at snakke med......... især hvis du taler tysk

Skrevet

Hun er super i kanen og meget lydhør overfor ønsker. Hun kan sit kram.

Og så er hun meget sød. Sidst endte vi med at tale så meget om mad at vi gik en mad tur i byen dagen efter.

Skrevet

Er det hyggesnak med subjektive anmeldelser af billeder?

• 1 month later...
Skrevet

Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar.

Skrevet
lazeranders skrev, for 14 timer siden:

Hun kommer igen til juni. Der skal jeg helt sikkert besøge hende igen. Var der i april 2022 da hun havde 3200 ml. Det var det vildeste jeg har prøvet. Og ja hun er rigtig sød også. Det går ret hurtigt med at få dem pumpet op igen på hende, så forhåbentlig tilbage i 3000+ til juni. Jeg er klar.

Det var ret vildt da de var så kæmpe. Ikke at de var små her for lidt siden. Det er bare så frækt at kneppe de kugler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.