Mr_Swingking 404 Skrevet 30. Januar, 2023 er der virkeligt ikke nogen, der har besøgt denne skønsak? https://annoncelight.dk/showad/362747 Har kigget på hendes annonce tit (tror jeg ) - men da slet ikke har styr på "damerne" i Århus, så vil jeg lige høre jeres erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 183 Skrevet 30. Januar, 2023 (edited) Nej, og jeg tvivler på, at det kommer til at ske. Mine ønsker harmonerer oftest ikke med; "- don't ask about sex, kissing, blow job or licking, I'm a masseuse", og jeg forstår ikke, hvorfor man annoncerer på annoncelight med denne kategori for så at være nødt til at disclaime på denne måde. Det er vel for fa'n hovedformålet med sitet at yde een eller anden form for seksuel salgsvare. Q. red., der foreligger ikke en egentlig formålsbeskrivelse på sitet, og lingam er vel også på en måde seksuel massage. Jeg er i tvivl her. Det virker bare lidt for 'grønt' for mig. Redigeret 30. Januar, 2023 af Quatermain 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 404 Skrevet 30. Januar, 2023 tak for input Quatermain - men nu ER det massagedelen jeg vægter højest, og nyder en sensuel kvinde med et godt håndjob/blowjob. Da jeg en gang i mellem er i Århus var det naturligt at spørge om dettte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 404 Skrevet 1. Februar, 2023 Kan det virkeligt passe at der ikke er nogen der har besøgt Jenny? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg