Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg venter også i spænding på en anmeldelse. Jeg tør dog ikke håbe på for meget. Jeg har flere gange oplevet at pigen ikke aner hvad der står i annoncen og ikke er klar til at udføre som bestilt.

Jeg håber denne flotte pige er anderledes.

Skrevet
  • Author

Yeps annonce opbygningen ligner en der har været brugt før hvor pigen intet ved. Er dog frisk hvis hun tilbyder hvad hun skriver og ved det selv

• 3 months later...
Skrevet

Stadig ingen der har besøgt hende? Jeg har en lidt for lang tur til Nordens Paris til jeg vil tage chancen.

Skrevet

PAS PÅ!!

Jeg har anmeldt hende og to andre "danske" piger her: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169516-aalborg-annonce-med-dansk-pige-viser-sig-at-være-sød-spansk-pige/?tab=comments#comment-1510133

Jeg traf omtalte Rikke, og jeg er altså ikke sikker på, at det er hende på billederne i annoncen. Pigen virkede lavere end på billederne - MEN hun så virkelig tiltrækkende ud.

Hvis hun er som "Louise" i min anmeldelse, så møder du ikke personen på billederne, og hun kender ikke til en evt. aftale via sms, men som nævnt fejler udseende og servicen bestemt ikke noget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.