Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Juleparty FKK World

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

På Lørdag den 7.12 er der juleparty på FKK World.... kan man stadig forvente pigerne er nøgen? eller er de så pakket ind i nisekustomer eller andet bøvl der bare skal pilles af dem igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Lørdag den 7.12 er der juleparty på FKK World.... kan man stadig forvente pigerne er nøgen? eller er de så pakket ind i nisekustomer eller andet bøvl der bare skal pilles af dem igen?

 

Jeg har været med tidligere, nogle piger er nøgne, andre halvnøgne, men lang de fleste har jule lingeri/kostume på, det kan tænkes de smider mere og mere i løbet af aften/natten. Forvent der kommer 2-3 gange flere mænd end normalt.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hmm ja så er det jo en elendig dag at komme  :-P  både de ikke er nøgne, men også hvis der kommer så mange mænd, at klubben er crowded og pigerne er for optagede

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm ja så er det jo en elendig dag at komme  :-P  både de ikke er nøgne, men også hvis der kommer så mange mænd, at klubben er crowded og pigerne er for optagede

 

Både ja og nej,

der er god mad, underholdning, julelotteri, god stemning. Kom tidligt, knalde løs til det bliver crowded, slappe af og nyd stemningen om aften og knalde få gange i løbet af natten, kom igen dagen efter hvor der er ro på igen. Det er min opskrift på et godt julebal. For mig gør det ikke noget at der er mange mænd og travle nissepiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Har kigget på Oase, men praktisk talt ingen liggestole og pigerne mest er til pse trækker ned. Dog ligger de 2 klubber tæt på hinanden, så holder World juleparty kommer der jo nok ikke så mange på Oase.

 

Artemis har været i tankerne, der er jo bare absolut intet andet i Berlin! Ifølge freiercafe er flatrateclubberne i Berlin ikke besøget værd.

 

Fkk Harem har jeg oså i tankerne :smile: de har juleparty med op til 60 piger, men med 7000 m2 klub burde det jo absolut ikke betyde noget :smile:

 

Har også den nye Magnum i tankerne. Hvor stor er den? og hvad er priserne? synes godt nok ikke deres hjemmeside er særlig informativ

 

Æhh sådannoget fissetænkning, kan jo gøre en helt stresset :wink:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kigget på Oase, men praktisk talt ingen liggestole og pigerne mest er til pse trækker ned. Dog ligger de 2 klubber tæt på hinanden, så holder World juleparty kommer der jo nok ikke så mange på Oase.

 

Artemis har været i tankerne, der er jo bare absolut intet andet i Berlin! Ifølge freiercafe er flatrateclubberne i Berlin ikke besøget værd.

 

Fkk Harem har jeg oså i tankerne :smile: de har juleparty med op til 60 piger, men med 7000 m2 klub burde det jo absolut ikke betyde noget :smile:

 

Har også den nye Magnum i tankerne. Hvor stor er den? og hvad er priserne? synes godt nok ikke deres hjemmeside er særlig informativ

 

Æhh sådannoget fissetænkning, kan jo gøre en helt stresset :wink:

 

HAHA!

 

Oase holder også julebal, det plejer at være ugen efter, de har ikke annc. det endnu. Mange mænd har sine betænkeligheder som dig og undgår festerne så de søger nok til Oase hvis der er julebal hos World og omvendt.

 

Hvad du hvad det er bare at  komme afsted op få en på opleveren i stedet for at blive stresset hehe.

Hvis jeg skulle vælge tager jeg til julebal hos Oase eller World.

 

Magnum er relativ stor men det er et rodet og labyithagtig setup. Selve barområdet er ikke så stort, det er mindre end ACA's.

 

entre 60 €

50/30min

80/60min

 

Magnum er en aften klub der sker nada om dagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...