Hop til indhold
Damnation

Upersonlig oplevelse med Kataleya23

Recommended Posts

God aften de herrer, 

Har her til aften besøgt Kataleya23 https://annoncelight.dk/showad/363057 i 15 min. Havde bestilt 15 min med superfransk. 

Da jeg ankom tog hun smilende imod mig, men da det kom til betaling sagde hun, at hun ikke tilbød superfransk alligevel, da hun har et problem med en tand. Selvfølgelig en træls start, når jeg har svært ved at leve mig ind i oral med kondom på. Hun undskyldte ved, at det var hendes veninde, der havde skrevet med mig for hende, og ikke havde formidlet det. Lyder mere som en dårlig undskyldning for at få mig indenfor, men jaja. 

Mine hænder var kolde efter en gåtur udenfor, så hun vil ikke have, at jeg rørte ved hendes bryster, inden de var varme. Fair nok. Jeg fik varme i dem, men de skulle altså forblive på hendes baller. Øv, men det ødelægger nu ikke min oplevelse. 

Anyways, akten gik i gang, og eftersom det var 15 min vil jeg ikke sige alt for meget. Det er 15 min, så jeg kan ikke forvente den samme afslappende stemning, som ved 30 eller 45 min. Dog vil jeg sige, at hun allerede efter 4-5 min sagde, at vi skulle skynde os, da jeg kun var her for en "quickie". Javel. Modtaget. Hun kom så på toppen, men undgik øjenkontakt og kiggede ned på madrassen ved siden af mig. Jeg havde svært ved at leve mig ind i det, så vi sluttede med handjob og så var jeg på min vej efter noget der minder om 10 min. 

Alt i alt ved jeg ikke, om jeg var uheldig. Jeg har svært ved at komme med kondom på, så hendes "dårlige tand" var lidt en ærgerlig start, og at jeg så kun havde bestilt 15 min oven i det, ja, det var nok dømt til ikke at være den 'perfekte' oplevelse til at starte med. Dog en virkelig smuk pige! 

Redigeret af Damnation
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 13 minutter siden:

Hmm umiddelbart ville jeg have taget ½ time med de priser, men sådan er der så meget

Det skulle jeg 100% have gjort. Dog havde 15 min været nok, hvis hun faktisk tilbød det superfransk, som hun sagde. Men jo, 200 ekstra for 15 min ekstra er en god deal! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

når først de begynder på alt det der med at man ikke må dit og dat så skal man bare vende om da det er tydelig tegn på dårlig oplevelse . og med det mener jeg i forhold til hvad hun annoncere med selvfølgelig skal man respektere hendes grænser ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, 1 time siden:

når først de begynder på alt det der med at man ikke må dit og dat så skal man bare vende om da det er tydelig tegn på dårlig oplevelse . og med det mener jeg i forhold til hvad hun annoncere med selvfølgelig skal man respektere hendes grænser ..

Du har bestemt ret. Tror måske jeg er lidt for akavet til at stoppe mødet, når først jeg er på værelset. Men ja, du har ret. Tanken strejfede mig da også! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Damnation skrev, for 44 minutter siden:

Du har bestemt ret. Tror måske jeg er lidt for akavet til at stoppe mødet, når først jeg er på værelset. Men ja, du har ret. Tanken strejfede mig da også! 

forstår jeg godt tænk ikke over det sket er jo sket og har selv været der før . den slags dårlige oplevelser er grunden til jeg nu kun besøger gper i toppen af branchen . bliver bare træt af at den slags piger slippe afsted med alle disse dårlige oplevelser hos deres kunder . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funny-man skrev, for 15 timer siden:

Men er det hende på bilderne? Og hvordan ser hun ud? Vild en krop hun har

Det vil jeg sige, ja. En petit blondine med falske bryster. Umiddelbart synes jeg, at brysterne ser en smule mindre ud i virkeligheden, men meget vellignende billederne! Hun havde også tydeligt fået lavet hendes læber, som var større end normalt - dog ikke absurd på nogen måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 3 timer siden:

Ca hvorhenne i byen er vi? en visuel oplevelse til små penge kunne man jo godt gå efter...

Cirka en kilometer øst for OBC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...