Hop til indhold

Alessia Støvring

Featured Replies

Skrevet

Alessia

jeg har lavet en aftale med Alessia i morgen.

jeg synes hun ser dejlig og fræk ud. Nogen der kan forberede mig på hvad jeg kan forvente. 
jeg er mest til blid GFE oplevelser.

Redigeret af Goldbæk
Fejl på link

Skrevet
Goldbæk skrev, for 3 minutter siden:

jeg er mest til blid GFE oplevelser

Så er jeg helt sikker på at du får lige præcis det du ønsker. Alessia er en mester i GFE, jeg er ihvertfald aldrig gået skuffet derfra:wub:

Skrevet
  • Author

Tak for svar og hjælp.

Jeg vil efterfølgende berette om min oplevelse. 

Skrevet

Ja  hun  ser  dejlig  ud.  Skønne  tattoos,  og  så  gør  den  der  linje  tekst  på  låret  altså  bare  noget  for  mig.  Love  it.

Skrevet

Hun har skrevet at man ikke må give hende finger, af den grund har jeg fravalgt at besøge hende.

Så hvis det også betyder meget for dig bliver du nok skuffet, du kan selvfølgelig spørge hende, men hav ikke for store forventninger.

Skrevet
Goldbæk skrev, for 14 timer siden:

Alessia

jeg har lavet en aftale med Alessia i morgen.

jeg synes hun ser dejlig og fræk ud. Nogen der kan forberede mig på hvad jeg kan forvente. 
jeg er mest til blid GFE oplevelser.

Jeg besøgte hende i Horsens.    Sød og dejlig.  I forhold til billeder skal du plus 10 kg.  Men dejlig sød og blød    Lækker 

Skrevet
  • Author

Er lige kommet tilbage fra 1 times besøg hos Alessia.

Og hvor er hun dog sød og rar. Hun har de smukkeste dybe øjne, som passer til hendes væsen. Naturlig krop, som passede fint til hvad jeg havde forestillet mig.

Hun tog pænt imod mig og det hele gik stille og roligt, GFE agtigt som jeg havde håbet. Jeg er ikke så eksperimenterende og grænsesøgende, så hvad der skete imellem os var nok ret standard. Vil dog fremhæve, at de 100kr ekstra for SF er givet absurd godt ud.

Efterfølgende gav hun sig tid til samtale og falde til ro.

Ønsker man omsorg, opmærksomhed, et dejligt knald og bor man ude på landet ;), så kan jeg ikke anbefale Alessia nok. Jeg håber at hun har tid næste gang jeg besøger Himmerland.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.