Hop til indhold
Chimo

Ikke som på billedet

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/360066

Jeg var der igår. Det var en ganske forfærdelig oplevelse, det var ikke hende på billederne og hun var usoigneret.

Hende der var der så okay ud, men havde det været hende på billederne var jeg ikke dukket op.

Hun lugtede i skridtet (hvilket gjorde jeg straks stoppede den del af seancen)og var meget voldsom i hendes onani på mig selvom jeg påtalte det flere gange at hun skulle slappe af.

Så hvis man er til en ildelugtende trans der er meget agressiv, så er det det rette sted.

Jeg tror sgu den oplevelse gør at jeg fremadrettet kun går til rigtige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chimo skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/360066

Jeg var der igår. Det var en ganske forfærdelig oplevelse, det var ikke hende på billederne og hun var usoigneret.

Hende der var der så okay ud, men havde det været hende på billederne var jeg ikke dukket op.

Hun lugtede i skridtet (hvilket gjorde jeg straks stoppede den del af seancen)og var meget voldsom i hendes onani på mig selvom jeg påtalte det flere gange at hun skulle slappe af.

Så hvis man er til en ildelugtende trans der er meget agressiv, så er det det rette sted.

Jeg tror sgu den oplevelse gør at jeg fremadrettet kun går til rigtige kvinder.

Så der var dømt “makrelguf” forstår vitterligt ikke alle de fake billeder. Er begyndt at spørger, om det er pigens egne billeder, svares der ikke, så kender jeg svaret. Mest irriterende er nok, man booker  en tid og møder noget der er løgn, skrider og skal starte forfra i sin søgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du spørger forkert chimo. 

1: spørg om det er hendes ægte billeder. - ja det er det. 

2: Ok hvis det er falske billeder, så får jeg gratis sex.

3 ud fra ja/nej svaret kan du selv regne det ud. svarer hun ja til gratis ex, så er det ægte billeder.. ellers ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chimo skrev, for 2 timer siden:

Hende der var der så okay ud, men havde det været hende på billederne var jeg ikke dukket op.

?  Var det teksten du faldt ? da du ikke kunne lide billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
Chimo skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/360066

Jeg var der igår. Det var en ganske forfærdelig oplevelse, det var ikke hende på billederne og hun var usoigneret.

Hende der var der så okay ud, men havde det været hende på billederne var jeg ikke dukket op.

Hun lugtede i skridtet (hvilket gjorde jeg straks stoppede den del af seancen)og var meget voldsom i hendes onani på mig selvom jeg påtalte det flere gange at hun skulle slappe af.

Så hvis man er til en ildelugtende trans der er meget agressiv, så er det det rette sted.

Jeg tror sgu den oplevelse gør at jeg fremadrettet kun går til rigtige kvinder.

volapyk på et højt niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrfisher skrev, for 2 timer siden:

volapyk på et højt niveau

Okay hvad er det du ikke forstår siden du skal slå sådan en besked op din klovn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tit brugt den med at spørge om billederne er ægte og gratis sex hvis ikk . Hold op der er mange der er holdt op med at svare efter det .. og så ved man jo godt hvorfor :-x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
Chimo skrev, den 29/1/2023 at 15:35:

Okay hvad er det du ikke forstår siden du skal slå sådan en besked op din klovn

det hele - sikke engang vrøvl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrfisher skrev, for 21 timer siden:

det hele - sikke engang vrøvl...

Må indrømme jeg også er forvirret på et højere plan.

 

Chimo skrev, den 29.1.2023 at 10:36:

Hende der var der så okay ud, men havde det været hende på billederne var jeg ikke dukket op.

Det udsagn hænger bare ikke sammen.

Og for lige at gøre ondt værre.

https://distintas.net/karina-montoya

 

Redigeret af en_anden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...