Hop til indhold

Gib bb massage århus

Featured Replies

Skrevet

Har læst en masse tråde om netop hende. Og vil gerne besøge hende. Da jeg tror hun kan overtales til netop de kinky ting jeg tænder på.

Men hvordan ser hun ud. Jeg vil selvfølig gerne værer sikker på det virklig er gib jeg møder .

Nogle der kan hjælpe med en beskrivelse af hende 

Skrevet

Sidste gang jeg var der( desværre lidt tid siden) en helt normalt udseende pige, med lidt hjælp I brysterne. Hun er altid smilende, og sjov.

Skrevet

Enig... Gib er sød og sjov... Synes hun er ret køn og har skønt smil :wub:

Skrevet
  • Author
kad skrev, for 7 timer siden:

Har læst en masse tråde om netop hende. Og vil gerne besøge hende. Da jeg tror hun kan overtales til netop de kinky ting jeg tænder på.

Men hvordan ser hun ud. Jeg vil selvfølig gerne værer sikker på det virklig er gib jeg møder .

Nogle der kan hjælpe med en beskrivelse af hende 

Der er nogle der gerne ville vide hvilken kinky ting det så er. Det er bla rimming til mig og goldenshover :)

Skrevet
kad skrev, den 29.1.2023 at 14:19:

Der er nogle der gerne ville vide hvilken kinky ting det så er. Det er bla rimming til mig og goldenshover :)

Du må meget gerne melde tilbage om hun er til rimming 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.