Hop til indhold

Privat Frederiksværk

Featured Replies

Skrevet

Vi mangler virkelig muligheder i provincen, så prøvede at få oplysninger på hende her, men ingen havde noget at berette...

https://annoncelight.dk/annonce/88376/juletilbud-600-for-en-time-frederiksvaerk-privat-hjem-jeg-er-en-total-taendt-voksen-paen-pige-paa-50-aar-som-absolut-nyder-god-sex-saa-er-du-til-god-gensidig-forkaeelse-saa-besoeg-mig-lover-du-ikke-bliver-skuffet

Så tænkte jeg, jeg tager chancen og tager en for holdet:)

Skrev med hende et par gange, hvor hun ikke havde tid... tror ikke hun tager så mange hver dag (1 måske 2 kunder).

Prøvede så igen en dag på min fridag og nej stadig ikke tid... men så pludselig fik jeg svar tilbage, om at hun have fået et afbud, så jeg skyndte mig at bestille... Nu var det tid til at jeg skulle have mig en MILF:)

Fik et mobilnr. jeg skulle skrive til når jeg var i Frederiksværk, så det gjorde jeg og her fik jeg adressen (et helt privat sted på en villavej). Da jeg blev lukket ind var min første tanke, nej det kan jeg ikke det her, for det var ikke en MILF der stod foran mig mere en GILF, smilende og i fransk undertøj (Kunne se at billedet ikke passede, for hun havde kort lyst hår og ikke langt). Men alligevel blev jeg, for har nu også altid haft en GILF fantasi.

De 600 kr. skiftede hænder og vi fik hurtigt tøjet af, hun var slank nok men huden har nok været lidt mere fast før i tiden, og brysterne hang også lidt på den lille dame, som smillede frækt til mig og begyndte at kysse mig og kærtegne mit lem som hurtigt blev stift. Så suttede hun løs, ok blow job. Bagefter rullede hun rundt og jeg stak pikken ind i hendes våde fisse, som var mere stram end jeg havde regnet med, og det virkede som om hun nød at få pik. Hendes fisse er lækker og det var lækkert at kneppe den lille dame. Jeg sluttede af med at banke den ind i hende bagfra, mens hun lå på maven, hun nød det og jeg kom i hende:)

Bagefter hilste jeg på hendes muskelhund som var lukket ind i værelset ved siden af, den var sød nok og nok damens sikkerhed, hvis der kommer nogle dumme svin på besøg. 

Kommer jeg igen? tvivlsomt, nu er fantasien udlevet... men man skal jo aldrig sige aldrig, hvis trangen igen en dag er til GILF:)

Skrevet
  • Author

Tror hun er midt 60, ikke så stor 160 måske. Pæn er ikke lige det ord jeg ville bruge... tror hun har levet et hårdt liv, lidt rusten stemme og sådan.

Skrevet

Ok. Nok slet ikke noget for mig så. Tak for oplysningen.

MILF ok

GILF nix!

• 1 year later...
Skrevet

tak for det , men bliver nu kun55 og når man har født børn så får man jo lidt mave og brysterne er klart ikke hvad de var før sorry ..

og hunden var ikke en sikkerhed ha ha ..

og sorry jeg var blevet korthåret og jeg lever op til mine foto , jeg har jo bh på og trusser men man kan da godt se jeg har lidt mave ..

ked af at du blev skuffet

Skrevet

Ok. Nok slet ikke noget for mig så. Tak for oplysningen.

MILF ok

GILF nix!

du kan se mig her www.annoncelight.dk

Skrevet

tak for det , men bliver nu kun55 og når man har født børn så får man jo lidt mave og brysterne er klart ikke hvad de var før sorry ..

og hunden var ikke en sikkerhed ha ha ..

og sorry jeg var blevet korthåret og jeg lever op til mine foto , jeg har jo bh på og trusser men man kan da godt se jeg har lidt mave ..

ked af at du blev skuffet

hmm sexkvinde kan kun finde annoncer med en sexraket på 45 - hvor er din kan du sætte et link ind?

Jeg har helst sex med jævnaldrende kvinder :)

Alko

Skrevet

Hun ser ud til at have fjernet sin annonce fra annoncelight

Skrevet

Sexkvinden er lige kommer på min to-do-liste næste gang jeg besøger området:)

Redigeret af Fidusen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.