Hop til indhold

Øv når jeg nu gerne vil men….

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Hvad fanden sker der i mit hoved, altså det store, når jeg har sex med konen har det en ganske fin og normal længde, men når jeg så ser noget lækker thai som i har fundet, og jeg ankommer

og betaler, så er det slut på alt for kort tid.

Jeg ville jo gerne have lidt valuta for pengene og nyde hende, men det slutter altid indenfor meget kort tid.

Det er sgu øv når man gerne ville lege og så slutter det før det er begyndt.

Sådan har jeg altid haft det lige siden jeg begyndte og betale for sex.

Hjernen er sgu en underlig størrelse desværre.

Skrevet

jamen det er nyt og spændende så selvfølgelig skyder man den hurtigere af . desuden er man nok mere liderlig op til en gp , hvorimod der typisk er en mindre optakt til sex på hjemmefronten

der er massere af tråde og råd her på eg om hvordan du holder længere

Skrevet

Kan sgu godt følge dig.
Når forventningerne er i top. Man måske bliver lidt overtændt på noget nyt og spændende. Samtidigt har i baghovedet at man jo egentligt har betalt for at nyde en engangsforestilling. Tja så går det sgu nogen gange lidt for hurtigt ;)

Mit bedste råd må være at købe to afslutninger fra starten og tid nok til at nyde dem!

Første skud udløser så spændingen mens anden del så kan blive lidt mere afslappet og legene:)

Det virker i hvert fald for mig.

Skrevet
  • Author
BJL skrev, for 31 minutter siden:

Kan sgu godt følge dig.
Når forventningerne er i top. Man måske bliver lidt overtændt på noget nyt og spændende. Samtidigt har i baghovedet at man jo egentligt har betalt for at nyde en engangsforestilling. Tja så går det sgu nogen gange lidt for hurtigt ;)

Mit bedste råd må være at købe to afslutninger fra starten og tid nok til at nyde dem!

Første skud udløser så spændingen mens anden del så kan blive lidt mere afslappet og legene:)

Det virker i hvert fald for mig.

Ja det ville være dejlig, dog er jeg kun “singleshooter” og sådan har det altid været og nok ikke nemmere nu hvor jeg nærmer mig 60 :-(

Skrevet

Tror sgu det ofte er det store hoved, der driller.

Redigeret af Listelømmel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.